راهپیمایی تحریک آمیز پرچم؛

آیا سران کشورهای سازشکار توهین های بی شرمانه صهیونیست ها را شنیدند؟!

آیا سران کشورهای سازشکار توهین های بی شرمانه صهیونیست ها را شنیدند؟!
شنبه 30 ارديبهشت 1402 - 20:57

رژیم‌های سازشکار با رژیم اشغالگر، اقدام خود را این گونه توجیه می کنند که برای جلوگیری از قربانی شدن فلسطینی ها و خدمت به آرمان فلسطین تلاش می‌کنند. آنها مدعی هستند که از طریق عادی سازی روابط خود با صهیونیست ها، آنها را وادار خواهند کرد که رفتارهای نژادپرستانه و تروریستی خود را با فلسطینیان تغییر دهند!

العالم - فلسطین اشغالی

اما آنچه در عمل می بینیم این است که واکنش صهیونیست ها به عادی سازی روابط برخی رژیم های عربی خلیج فارس، با خطرناک ترین حکومت نژادپرست، تروریستی و خونریز در طول تاریخ بشریت، انتخاب تروریست‌ها برای سمت قوه قضاییه رژیم صهیونیستی و زندان‌های این رژیم است. افراد شناخته شده ای مانند بن گویر، سیموتریچ و نتانیاهو و... در حال حاضر در زندان‌ها و مناصب بالا قرار گرفته اند تا بدون توجه به عادی سازی، ترور، نژادپرستی و خونریزی خود را به صورت رسمی علیه کودکان و زنان فلسطینی، اعمال کنند.

یکی از بی شرمانه ترین واکنش های صهیونیست ها به عادی سازی کشورهای عربی، راهپیمایی نژادپرستانه پرچم است که راست های نژادپرست سابق صهیونیستی ابتدا از انجام آن طفره رفتند، اما پس از عادی سازی اعراب، برای انجام آن با یکدیگر به رقابت پرداختند. شعارهای صهیونیست ها در طول راهپیمایی و توهین هایشان فقط با شعارهای نازیسم در آلمان و فاشیسم در ایتالیا قابل مقایسه است و صهیونیست های تندرو حتی از شعارهای نازیسم و ​​فاشیسم نیز فراتر رفته است.

امسال، صهیونیست ها پنج شنبه و جمعه گذشته راهپیمایی پرچم به راه انداختند و در آن شعارهایی سر دادند که در هیچ جای دنیا جز فلسطین اشغالی نمی توانیم شاهد آن باشیم. این در حالی است که این شعارهای نژادپرستانه هر جای دیگری روی کره زمین مطرح می شدند، غرب نسبت به آن واکنش نشان می داد و تمام امکانات سازمان ملل را بسیج می کرد تا طرف های پشت پرده ماجرا را مجازات کند.

«مرگ بر عرب ها... یهود جان جان است و عرب پسر فاحشه... همه عرب فاحشه اند... عرب بسوزد.» اینها شماری از شعارهایی بود که در راهپیمایی پرچم مطرح شد که در آن برخی وزرای کابینه نتانیاهو نیز شرکت کردند و رسانه‌های عبری با شرکت‌کنندگان در راهپیمایی مصاحبه کردند و به اتفاق آرا گفتند: «این سرزمین فقط مال ما است و ما باید دیگران را از اینجا بیرون کنیم. ما نمی‌توانیم با دیگری در صلح و آشتی زندگی کنیم. اینجا «کشور ما» است و در کشور ما اعراب نباید زندگی کنند.»

توهین های آنها به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، قابل بیان نیست، زیرا از مرزهای نژادپرستی بسیار فراتر می رود.

حال این پرسش از سران کشورهای عربی سازشکار مطرح می شود که آیا این شعارهای صهیونیست ها و توهین‌هایشان علیه مقدسات شما، علیه خودتان و فلسطینی‌ها را شنیدید؟ صهیونیست ها غیر از کشتن فلسطینی ها حتی خواستار کشتن شما نیز شده‌اند آیا شنیده‌اید؟

نکته مهم و اساسی که کشورهای عربی باید بدانند این است که آنها موضع خود را در مورد شما، اعراب و فلسطینی ها هرگز با گذر زمان، تغییر نخواهند داد.

پربیننده ترین خبرها