مقاومت فلسطین: انتقام خون شهدای «بلاطه» را می‌گیریم + فیلم

مقاومت فلسطین: انتقام خون شهدای «بلاطه» را می‌گیریم + فیلم
دوشنبه 1 خرداد 1402 - 12:37

جنبش های حماس ‌و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه های جداگانه ای به جنایت بامداد امروز رژیم صهیونیستی در اردوگاه «بلاطه» در کرانه باختری واکنش نشان داده و تاکید کردند که این جنایت ها بی پاسخ نمی ماند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری شهاب، جنبش حماس در بیانیه ای شهادت سه جوان فلسطینی در درگیری مسلحانه با نیروهای رژیم صهیونیستی در اردوگاه «بلاطه» واقع در جنوب شهر نابلس را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: جنایت وحشیانه نیروهای رژیم صهیونیستی در اردوگاه بلاطه و شهادت سه فلسطینی و تخریب تعدادی از خانه ها در روحیه ملت انقلابی فلسطین برای پاسخ به جنایت های اشغالگران و دفاع از مسجد الاقصی و دیگر مقدسات که در معرض یهودی سازی هستند، تاثیر نخواهد گذاشت.

ف

جنبش حماس تاکید کرد: جنایت های رژیم صهیونیستی افزایش یافته است و آخرین آن ها به شهادت رساندن سه فلسطینی در اردوگاه بلاطه، یورش بن گویر به مسجد الاقصی و برگزاری جلسه کابینه رژیم صهیونیستی در تونل های زیر دیوار البراق در مسجد الاقصی بود که این جنایت ها باعث شد تا دفتر حساب ما با رژیم صهیونیستی باز بماند زیرا مقدسات ما، خطوط قرمز ما هستند و اهانت به آن ها بی پاسخ نمی ماند.

در این بیانیه تاکید شده است که عملیات ضد صهیونیستی قهرمانانه دیروز مبارزان فلسطینی در منطقه «حواره» در کرانه باختری اولین این پاسخ ها است و آخرین آن ها هم نخواهد بود.

جنبش حماس در پایان خاطرنشان کرد: به مبارزان فلسطینی در نابلس درود می فرستیم و ملت فلسطین در برابر این جنایت ها تسلیم نمی شود بلکه عزم و اراده آن برای تداوم راه مقاومت تا آزادی کامل و بازگشت بیشتر می شود.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ضمن تسلیت شهادت سه جوان فلسطینی در اردوگاه بلاطه تاکید کرد که جنایت های دشمن منجر به افزایش عزم و اراده ملت ما برای تداوم راه مقاومت می شود.

این جنبش تاکید کرد که مقاومت آماده انتقام گرفتن برای این خون های پاک است.

نظامیان صهیونیست بامداد دوشنبه به اردوگاه «بلاطه» واقع در شرق نابلس یورش بردند.

بر اساس این گزارش در پی یورش نظامیان صهیونیست، نیروهای مقاومت فلسطین و جوانان فلسطینی با آنها درگیر شدند که بر اثر آن سه جوان فلسطینی به شهادت رسیدند و شماری نیز زخمی شدند.

جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که «محمد بلال محمد زیتون» ۳۲ ساله، «عبدالله یوسف محمد ابوحمدان» ۲۴ ساله و «فتحی جهاد عبدالسلام ریزک» ۳۰ ساله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا، مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن بویژه در طول ماههای اخیر شاهد عملیات گسترده ضد صهیونیستی است که باعث سردرگمی و ناتوانی سران صهیونیست در ایجاد امنیت برای صهیونیستها شده است.

پربیننده ترین خبرها