«ایزرائیل‌نیوز»: نصرالله پاسخ تهدید سران «اسرائیل» را داد

«ایزرائیل‌نیوز»: نصرالله پاسخ تهدید سران «اسرائیل» را داد
جمعه 5 خرداد 1402 - 13:46

رسانه صهیونیستی «ایزرائیل‌نیوز» درباره لفاظی های اخیر سران صهیونیست‌ علیه محور مقاومت و ایران و واکنش سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود به آن نوشت: (سید حسن) نصرالله پاسخ تهدیدات تل آویو را داد و (رژیم) «اسرائیل» را در حال فروپاشی توصیف کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز» در گزارشی، اظهارات پنجشنبه شب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سالروز آزادسازی جنوب لبنان از دست رژیم صهیونیستی را در رأس اخبار خود قرار داد و نوشت: رهبر حزب الله به هشدار سرلشکر «آهارون هالیوا» فرمانده اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل پاسخ داد.

فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اوایل هفته گذشته گفته بود که دبیر کل حزب الله لبنان در حال گرفتن یک تصمیم اشتباه است که می تواند به یک جنگ گسترده منجر شود.

پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز» به نقل از دبیرکل حزب الله لبنان نوشت: این شما نیستید که ما را به یک جنگ بزرگ تهدید می کنید بلکه این ما هستیم که شما را تهدید می کنیم و چنین جنگی تمام مرزهای (سرزمین های اشغالی) را در برخواهد گرفت.

این رسانه صهیونیست به نقل از سید حسن نصرالله افزود: آنها (صهیونیست ها) که فکر می کنند مبارزه پایان یافته، در توهم به سر می برند زیرا بخشی از کشور ما هنوز در اشغال است. این دشمن است که باید مراقب باشد اشتباه نکند زیرا جنگ بزرگ به نابودی کامل آنها منجر خواهد شد.

پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز» به نقل از دبیر کل حزب الله لبنان نوشت: رژیم اسرائیل اکنون پشت حصاری که به دور خود کشیده، پنهان شده است و بعد از خروج از غزه و لبنان، دیگر مساله «اسرائیل بزرگ» موضوعیت ندارد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها