طرح شوم تل‌آویو برای مسجدالاقصی

طرح شوم تل‌آویو برای مسجدالاقصی
دوشنبه 8 خرداد 1402 - 21:52

عضو کمیته دفاع از اراضی قدس با اشاره به طرح شوم تل آویو برای مسجدالاقصی اعلام کرد: اشغالگران در اجرای طرح‌های شهرک‌سازی و یهودی‌سازی مسجدالاقصی از مقاومت هراس دارند.

العالم - فلسطین اشغالی

بنا به گزارش شهاب نیوز، صالح الشویکی، عضو کمیته دفاع از اراضی قدس در سخنانی به بررسی برنامه‌های رژیم صهیونیستی در خصوص تقسیم‌بندی زمانی و مکانی حضور فلسطینیان و صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی پرداخت.

وی تعرض‌های شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و هتک حرمت آن را در راستای برنامه‌های سیاسی طراحی شده از سوی کابینه رژیم فاشیست صهیونیستی دانست و افزود: اشغالگران اصرار دارند که یهودی‌سازی مسجدالاقصی را محقق کنند. نشست اخیر کابینه رژیم صهیونیستی در نزدیکی مسجدالاقصی، حاکی از پیروی تمامی مسئولان صهیونیستی از این طرح‌هاست.

الشویکی ادامه داد: فلسطینیانی که در مسجدالاقصی حضور پیدا می‌کنند، از آن دفاع می‌کنند و نقشه‌های اشغالگران جهت یهودی‌سازی این مکان مبارک را به شکست می‌کشانند.

وی جهان عرب و جهان اسلام را به دفاع از مسجدالاقصی و حمایت همه‌جانبه جهت تقویت پایداری ساککنان قدس و فلسطینیان حاضر در مسجدالاقصی فراخواند.

الشویکی با اشاره به بی اعتمادی ساکنان قدس و فلسطینیان حاضر در مسجدالاقصی به تشکیلات خودگردان افزود: تشکیلات خودگردان، شریک امنیتی رژیم صهیونیستی است.

وی در ادامه سخنان خود به قدرت مقاومت اشاره کرد و افزود: اشغالگران در اجرای طرح‌های شهرک‌سازی و یهودی‌سازی مسجدالاقصی از مقاومت هراس دارند.

گفتنی است در راستای طرح‌های رژیم صهیونیستی جهت تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها، اشغالگران از حضور نمازگزاران در مسجدالاقصی، همزمان با تعرض‌های شهرک‌نشینان به این مکان مقدس ممانعت به عمل می‌آورند.

مهر

پربیننده ترین خبرها