المدلل در گفتگو با العالم: به جنگ فرسایشی با رژیم صهیونیستی ادامه می دهیم/رژیم صهیونیستی در ایجاد شکاف میان جهاد اسلامی و ملت فلسطین ناکام ماند/ عملیات "انتقام آزادگان" موازنه نبرد فلسطینی اسرائیلی را تغییر داد

المدلل در گفتگو با العالم: به جنگ فرسایشی با رژیم صهیونیستی ادامه می دهیم/رژیم صهیونیستی در ایجاد شکاف میان جهاد اسلامی و ملت فلسطین ناکام ماند/ عملیات
سه شنبه 9 خرداد 1402 - 19:51

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه جنبش جهاد اسلامی به وظیفه خود در زمینه استمرار جنگ فرسایشی با دشمن صهیونیستی ادامه می دهد، تاکید کرد: این جنبش در نبرد اخیر با درایت و اقتدار رفتار کرد.

العالم فلسطین

"احمد المدلل" در گفت و گو با شبکه خبری العالم در برنامه "ضیف و حوار"(مهمان و گفتگو) درباره چرایی ترور رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی و اهداف این رژیم از راه اندازی جنگ اخیر و شکست دشمن در تحقق این اهداف سخن گفت.

المدلل تاکید کرد: این همان عاملی است که باعث شده رژیم صهیونیستی همواره برای ریشه کن کردن جنبش و ترور رهبران آن بکوشد.

وی ادامه داد: رویدادهای کرانه باختری نشان می دهد که رژیم صهیونیستی، جهاد اسلامی را نوک پیکان استمرار نبرد در این منطقه می داند.

به گفته المدلل، نبرد "انتقام آزادگان" کار خدا بود زیرا معادلات جدیدی را در نبرد با دشمن ایجاد کرد به همین علت رژیم صهیونیستی از فرط استیصال اقدام به ترور ناجوانمردانه فرماندهان ارشد گروهان های قدس وابسته به جنبش جهاد اسلامی نمود.

رهبر جهاد اسلامی یادآور شد: رژیم صهیونیستی دچار این توهم شده بود که با ترور این فرماندهان، کمر جهاد اسلامی را می شکند و کار گروهانهای قدس را یکسره می کند و باعث فلج شدن عملکرد جنگی این جنبش می شود که این یکی از علل اصلی جنگ اخیر بود.

المدلل ایجاد شکاف میان جنبش جهاد اسلامی فلسطین و مردم و ایجاد تفرقه میان نیروهای مقاومت در اتاق عملیات مشترک را از دیگر اهداف جنگ اخیر صهیونیستی علیه غزه دانست که با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه نبرد "انتقام آزادگان" موازنه نبرد فلسطینی اسرائیلی را تغییر داد، تاکید کرد که جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این نبرد با درایت، اقتدار و عملکرد رزمی بسیار ممتاز رفتار کرد که دشمن صهیونیستی توقع آن را نداشت.

المدلل در ادامه گفت: سکوت 36 ساعته جنبش در نبرد اخیر باعث سردرگمی دشمن صهیونیستی در این زمینه شد که چهاد اسلامی می خواهد چه کاری انجام دهد، این درایت و قدرت را جهاد اسلامی از طریق تجربه جنگی و توسعه ابزارهای رزمی گروهانهای قدس به دست آورده است.

پربیننده ترین خبرها