در واکنش به عملیات طولکرم؛

گروه های مقاومت: قطب نمای مردم فلسطین مسجد الاقصی است / عملیات طولکرم نشانه ناکامی صهیونیست ها در شکست مقاومت است / عملیات طولکرم پاسخی طبیعی به جنایات اشغالگران است

گروه های مقاومت: قطب نمای مردم فلسطین مسجد الاقصی است / عملیات طولکرم نشانه ناکامی صهیونیست ها در شکست مقاومت است / عملیات طولکرم پاسخی طبیعی به جنایات اشغالگران است
سه شنبه 9 خرداد 1402 - 18:41

عملیات تیراندازی قهرمانانه نیروهای مقاومت در شهرک صهیونیست نشین "حرمش" در شمال طولکرم و کشته شدن یک صهیونیست، واکنش گسترده گروه های مقاومت فلسطین را برانگیخت.

العالم – فلسطین

به گفته منابع رژیم صهیونیستی این شهرک نشین در اثر شلیک از سوی سرنشینان یک خودرو در شهرک حرمش زخمی شده است. مجریان عملیات نیز به سلامت محل را ترک کردند.

پس از آن نظامیان اسرائیلی به اردوگاه نور شمس در طولکرم یورش بردند، و درگیری های شدیدی میان مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست رخ داد. نیروهای مقاومت فلسطینی، نظامیان دشمن را به گلوله بستند.

فتح انتفاضه: قطب نمای مردم فلسطین مسجد الاقصی است

جنبش فتح انتفاضه تاکید کرد: عملیات قهرمانانه رزمندگان مقاومت در شهرک حرمش در شمال طولکرم نشانه آن است که قطب نمای مردم فلسطین، مسجد الاقصی و قدس و راهکارش مقاومت و مبارزه مسلحانه است.

جنبش فتح انتفاضه با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد: این عملیات نتیجه تجاوزات روزانه رژیم صهیونیستی و جنایتهایش علیه ملت ما در قدس و مسجد الاقصی و در کرانه باختری است.

حماس: عملیات طولکرم نشانه ناکامی صهیونیست ها در شکست مقاومت است

عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس نیز گفت: این عملیات نشانه شکست دشمن صهیونیستی در زمینه سرکوب مقاومت و نشانه اصرار مردم فلسطین برای دفاع از سرزمین و مقدساتش در برابر تعدی مکرر شهرک نشینان به مسجد الاقصی است.

وی ادامه داد: سلاح رزمندگان مقاومت در کرانه باختری به طرف دشمن صهیونیستی و شهرک نشینانش باقی خواهد ماند و دشمن هرگز نخواهد توانست آتش انقلاب مردم فلسطین را خاموش کند.

جهاد اسلامی عملیات طولکرم را تبریک گفت

جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات تیراندازی نزدیک طولکرم که به کشته شدن یک شهرک نشین صهیونیست منجر شد، تبریک گفت.

جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: این عملیات پاسخی طبیعی به جنایت های رژیم اشغالگر است.

پربیننده ترین خبرها