عملیات جدید ضدصهیونیستی/کشته شدن یک صهیونیست

عملیات جدید ضدصهیونیستی/کشته شدن یک صهیونیست
سه شنبه 9 خرداد 1402 - 13:38

منابع خبری از عملیات مقاومت در شهرک صهیونیستی «حِرمِش» و کشته شدن یک صهیونیست خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این از زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونست در این عملیات خبر داده بود ؛ اما رسانه های اسرائیلی اندکی پیش کشته شدن این شهرک نشین را اعلام کردند.

به گفته منابع رژیم صهیونیستی این شهرک نشین در اثر شلیک از سوی سرنشینان یک خودرو در شهرک حرمش زخمی شده است.

منابع خبری بامداد امروز نیز گزارش داده بودند که در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه شهر طولکرم واقع در شمال کرانه باختری، درگیری شدیدی بین آنها و نیروهای مقاومت فلسطین به وقوع پیوست که در اثر یک نظامی صهیونیست هم زخمی شده است.

گردان‌های شهدای الاقصی هم اعلام کرد که نیروهای مقاومت فلسطینی، نظامیان دشمن صهیونیستی را که به اردوگاه نور شمس یورش برده بودند، به گلوله بستند.

بر اساس این گزارش، انفجار و درگیری شدیدی درجریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان نور شمس به وقوع پیوسته و یک نظامی صهیونیست در جریان این درگیری‌ها زخمی شده است.

بنابر گزارش‌ها، همزمان با مقابله نیروهای مقاومت فلسطین با یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس، بالگردهای رژیم صهیونیستی بر فراز طولکرم به پرواز درآمدند.

نظامیان رژیم اشغالگر همچنین درحمله به اردوگاه نور شمس منزل مسکونی یک فلسطینی را منهدم کردند و اجازه ورود به نیروهای امدادی به اردوگاه را ندادند.

از سوی دیگر نیروهای مقاومت فلسطینی یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در اردوگاه نور شمس هدف بسته انفجاری قرار داده و منهدم کردند.

پربیننده ترین خبرها