حمله گردان های قدس به نیروهای اشغالگر در طولکرم/ درگیری و زخمی شدن یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله های اشغالگران در اردوگاه آوارگان شعفاط

حمله گردان های قدس به نیروهای اشغالگر در طولکرم/ درگیری و زخمی شدن یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله های اشغالگران در اردوگاه آوارگان شعفاط
پنج‌شنبه 11 خرداد 1402 - 09:59

در جریان یورش شبانه و سحرگاهی نیروهای اشغالگر به تعدادی از شهرهای اشغالی کرانه باختری رود اردن و بیت المقدس، یک جوان مجروح و تعدادی نیز دستگیر شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

نیروهای اشغالگر با هجوم به اردوگاه شعفاط عملیات جستجو را آغاز کردند و حضور نظامی خود را تشدید کردند که منجر به درگیری شد و یک جوان در پاسگاه اردوگاه شعفاط در شرق بیت المقدس اشغالی بر اثر اصابت گلوله زخمی شد.

نیروهای اشغالگر همچنین به منطقه المخفیه در نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی یورش بردند و جستجوی خانه به خانه را آغاز کردند که منجر به دستگیری یک مرد جوان و انتقال او به مراکز بازجویی شد.

نیروهای اشغالگر در جریان یورش خود به روستای المزرعه الشرقیه در شرق رام الله و البیره به یک خانه یورش بردند و در اطراف آن حفاری انجام دادند.

سربازان اشغالگر همچنین مرد جوانی به نام محمد حسين احمد كميل را پس از یورش به خانه وی در شهر قاباطیه در جنوب جنین در شمال کرانه باختری اشغالی دستگیر کردند.

حمله گردان های قدس به نیروهای اشغالگر در طولکرم

گردان‌های قدس - تیپ طولکرم بامداد امروز پنجشنبه در جریان یورش نیروهای اشغالگر به اردوگاه عین شمس در طولکرم واقع در کرانه باختری اشغالی با گلوله و مواد منفجره، نیروهای اشغالگر و خودروها را هدف قرار داد.

در بیانیه این گروه آمده است: «مجاهدان دلاور ما با یاری و توفیق الهی توانستند نیروهای اشغالگر و خودروهای اشغالگر را در جریان هجوم به اردوگاه طولکرم هدف قرار دهند و مستقیماً آنها را با گلوله و مواد منفجره هدف قرار دهند.»

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها