زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست در تیراندازی در نابلس

زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست در تیراندازی در نابلس
جمعه 12 خرداد 1402 - 08:43

یک شهرک نشین صهیونیست پنج شنبه شب در تیراندازی میان شهرک های «حومش» و «شافی شمرون» از سمت روستای «دیر شرف» در شمال غربی نابلس در شمال کرانه باختری زخمی شد.

العالم - فلسطین

رادیو ارتش رژیم اشغالگر از زخمی شدن یک شهرک نشین از ناحیه پا در پی تیراندازی خبر داد و گزارش داد که نیروهای ارتش بلافاصله خود را به محل تیراندازی رسانده و کار پاکسازی را آغاز کردند.

شبکه 14 تلویزیون رژیم اسرایپل نیز اعلام کرد وضعیت این شهرک نشین بد نیست و عاملان این عملیات موفق به عقب نشینی از صحنه عملیات شدند.

گفتنی است جوانان فلسطینی فراخوان هایی برای حذف اطلاعات دوربین‌های نظارتی در اطراف شهر «دیر شرف» در میان اعزام نیروهای نظامی برای یافتن عاملان داده اند.

به گفته برخی منابع محلی، نیروهای رژیم اشغالگر چندین مسیر در مجاورت نابلس غربی از جمله شافی شمرون، صره و تقاطع جیت را بستند.

در همین حال، رزمندگان مقاومت سحرگاه امروز علاوه بر عملیات روستای نبی صالح در شمال غرب رام الله و البیره بدون مصدومیت، چندین عملیات در ایست الجلمه در جنین و دیگری نزدیک ایست بازرسی الیاهو در استان قلقیلیه انجام دادند.

در ماه های گذشته با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و اموال آنها، شاهد افزایش عملیات مقاومت از جمله تیراندازی به شهرک نشینان و سربازان اشغالگر در کرانه باختری بودیم که از ابتدای سال 2023 بیش از 20 صهیونیست کشته و بیش از 100 نفر در سطوح مختلف زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها