زخمی شدن ۴۶ فلسطینی در یورش اشغالگران به نابلس

زخمی شدن ۴۶ فلسطینی در یورش اشغالگران به نابلس
سه شنبه 9 خرداد 1402 - 10:47

نیروهای رژیم اشغالگر سحرگاه سه شنبه ، به اردوگاه قدیمی عسکر در شرق نابلس و اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم در شمال کرانه باختری اشغالی یورش بردند.

العالم - فلسطین

در یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه عسکر در شرق نابلس واقع در کرانه باختری رود اردن ، ۴۶ نفر زخمی و یا دچار حالت خفگی شدند.

برخی منابع محلی گزارش دادند نیروهای اشغالگر صهبونبست با تعداد زیادی خودروی نظامی از جمله دو بولدوزر به منطقه شرقی نابلس یورش بردند و ورودی های اردوگاه قدیمی عسکر را بستند.

تک تیراندازهای رژیم اشغالگر در پشت بام های اردوگاه قدیمی عسکر و در خیابان المیاه مشرف به اردوگاه مستقر شدند.

در این حال،‌ نیروهای مقاومت به سوی نیروهای اشغالگری که به منطقه حمله کرده بودند ، تیراندازی و تعدادی مواد منفجره دست ساز را منفجر کردند.

گفتنی است این حادثه چند ساعت پس از صدور تصمیم نهایی نیروهای اشغالگر مبنی بر تخریب منزل شهید القسامی عبدالفتاح خروشه عامل عملیات حواره در مارس گذشته و هلاکت دو شهرک نشین ، صورت گرفت.

نیروهای اشغالگر همچنین به اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم یورش بردند و درگیری مسلحانه بین نیروهای مقاومت و افرادی مهاجم در گرفت.

برخی شاهدان عینی گزارش دادند یک سرباز اسرائیلی در جریان درگیری مسلحانه با نیروهای اشغالگر در اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم زخمی و به پاسگاه سناعوز در غرب طولکرم منتقل شد.

برخی منابع محلی گفتند :نیروهای اشغالگر در جریان حمله بی وقفه به اردوگاه نور شمس در طولکرم، منازل این اردوگاه را هدف شلیک گلوله قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها