موشک فوق پیشرفته فتاح و وحشتی که بر وجود اشغالگران انداخته است

موشک فوق پیشرفته فتاح و وحشتی که بر وجود اشغالگران انداخته است
سه شنبه 16 خرداد 1402 - 20:39

رهبران رژیم صهیونیستی هنوز از وحشت خبر رونمایی موشک خیبر آخرین مدل از نسل موشک بالستیک دوربرد خرمشهر که چون صاعقه بر سر آنان فرود آمد کمر راست نکرده بودند که ایران بار دیگر و به شکلی شدیدتر از پیش از موشک فوق صوت فتاح، جدیدترین دستاورد استراتژیکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی کرد.

العالم تحلیل روز

فقط چند روز میان اعلام خبر موشک «خیبر» و موشک «فتاح» فاصله افتاد و تنها یک روز پس از تهدیدهای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل علیه ایران از اتاق زیرزمینی اش و رونمایی موشک «فتاح» فاصله افتاد.

به این ترتیب ایران عملا به یاوه‌گویی نتانیاهو پاسخ داد به گونه‌ای که نه به ذهن نتانیاهو و نه اربابان امریکایی اش خطور می کرد .

نکته قابل توجه اینکه اعلام ویژگی های موشک فتاح، بر حیرت و ناامیدی نتانیاهو و اعضای دولت نژادپرستش خواهد افزود.

هیچ پدافند هوایی امکان مقابله با موشک فتاح با سرعت 13 ماخ را ندارد یعنی هیچ گونه ضد موشکی به این شکل در زرادخانه رژیم صهیونیستی وجود ندارد، و به دلیل حرکتش در جهات و ارتفاعات مختلف، قابل انهدام نیست.

به نظر می رسد سرعت انتشار خبر موشک "فتاح" به اسرائیل به اندازه سرعت خود موشک بود زیر اولین واکنش اسرائیل به این دستاورد بزرگ ایرانی در روزنامه جروزالم پست اسرائیل منتشر شد که نوشته بود : موشک فوق صوت فتاح در 400 ثانیه به اسرائیل می رسد !!

رژیم اسرائیل حق دارد نگران باشد زیرا فناوری به کار رفته در ساخت این موشک تنها در اختیار چهار کشور جهان از جمله ایران است و فعالیت های ایران در این زمینه به ساخت این موشک ختم نمی شود و ایران به این راه ادامه خواهد داد تا دشمنان را حتی از تهدید کردنش محروم کند.

اهمیت این دستاورد راهبردی نظامی ایران را می توان با حضور گسترده مقامات ارشد ایرانی در مراسم رونمایی از موشک «فتاح» دریافت در این مراسم ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران و سرلشگر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران وامیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوایی و شماری از فرماندهان سپاه پاسداران حضور داشتند.

عاقلانه و منطقی است که ایران با تمام قدرت خود را مسلح کند، زیرا با آن می تواند از حمله دشمنان جلوگیری کند در حالی که همواره در کمین بوده و روز و شب آشکارا اعلام می کنند که منتظر فرصت هایی برای حمله به آن هستند و در راس این دشمنان، آمریکا و اسرائیل است، آنها نام ایران را فقط با تهدید آشکار یا پنهان می برند، بنابراین و بر اساس این جمله که «هیچ آهنی جز از آهن شکست نمی‌خورد». ایران در برابر تهدیدات دشمنان خود ایستاده و این تهدیدها به واسطه نیروی بازدارنده ایران پوچ و بی معنا شده است، نیرویی که چهار دهه است که دشمنان را وادار به تکرار تهدیدات خود کرده بدون اینکه جسارت اجرای آن را داشته باشند . بنابراین، ایران نماد عینی آیه شریفه : "وأعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله وعدوکم" است «و هر چه می‌توانید برای آنها نیرو آماده کنید تا دشمن خدا و دشمن خود را بترسانید.» ً این آیه شریفه شعار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

پربیننده ترین خبرها