رییس جمهور وارد فرودگاه بین المللی تبریز شد

رییس جمهور وارد فرودگاه بین المللی تبریز شد
پنج‌شنبه 18 خرداد 1402 - 09:34

آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان در ادامه دور دوم سفرهای استانی برای افتتاح ده ها طرح عمرانی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و فرهنگی با استقبال نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز وارد فرودگاه بین المللی تبریز شد.

العالم - ایران

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در پنجمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، با استقبال امام جمعه و نماینده ولی فقیه و استاندار، از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، وارد استان آذربایجان شرقی شد تا ‌علاوه بر پیگیری مصوبات سفر قبلی، دیدارهای مردمی، نشست با فعالان اقتصادی، هنرمندان و فعالان فرهنگی از کارخانجات بزرگ صنعتی این استان نیز بازدید کند.

رییس جمهور طی ۲ روز روزهای پنجشنبه و جمعه برنامه های مختلف و متنوعی را در این استان خواهد داشت که یکی از مهمترین آنها افتتاح راه آهن بستان آباد به تبریز است.

بر اساس این گزارش، بازدید از ماشین سازی تبریز و جشن احیا و سخنرانی در این گروه صنعتی قدیمی کشور، دیدار با هنرمندان در مجموعه فرهنگی و ادبی مقبره الاشعرا، دیدار عمومی با مردم تبریز و سخنرانی در ارک تاریخی این شهر، افتتاح راه آهن بستان آباد - تبریز، دیدار عمومی با مردم شهرستان چاراویماق، شرکت در جلسه سرمایه گذاری استانداری آذربایجان شرقی، شرکت در شورای برنامه ریزی استان در تالار جمهوری استانداری و در نهایت شرکت در نشست خبری عمده برنامه های رییس جمهور در این سفر ۲ روزه است.

البته در این سفر که بیش از ۱۰ نفر از اعضای هیات دولت و معاونان رییس جمهور حضور دارند، چندین طرح مهم به طور همزمان یا ویدیو کنفرانسی افتتاح می شوند که می توان به بهره برداری از طرح تولید مس کاتد به روش هیپ لیچینگ، آبرسانی به میانه و چندین طرح مهم دیگر اشاره کرد.

در این سفر ۲۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای طرح های مصوب آذربایجان شرقی اختصاص می یابد.

رییس جمهور کشورمان سال گذشته نیز در قالب بیست و سومین سفر استانی از دور اول سفرها یازدهم و دوازدهم خرداد میهمان مردم آذربایجان شرقی بود.

پربیننده ترین خبرها