برخورد دو هواپیمای مسافربری در فرودگاه ژاپن+فیلم

برخورد دو هواپیمای مسافربری در فرودگاه ژاپن+فیلم
شنبه 20 خرداد 1402 - 12:54

وزارت حمل و نقل ژاپن از برخورد دو هواپیمای مسافربری در فرودگاه «هاندا» توکیو خبر داد.

العالم ـ آسیا

شبکه «ان اچ کی» ژاپن به نقل از وزارت حمل و نقل این کشور گزارش کرد که دو هواپیمای مسافربری در فرودگاه «هاندا» در توکیو به یکدیگر برخورد کردند.

طبق این گزارش، دو هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی «ایوا ایر» و «تای ایرویز» حدود ساعت 11:00 صبح امروز (شنبه)، در نزدیکی یک تاکسی‌وی (مسیری در فرودگاه که باند فرودگاه را به رمپها، آشیانه‌ها، ترمینال‌ها و دیگر امکانات فرودگاه متصل می‌سازد) به یکدیگر برخورد کردند.

طبق این گزارش، 207 مسافر و خدم در هواپیمای «ایوا ایر» سوار بودند و 264 نفر دیگر نیز در پرواز «تای ایرویز» حضور داشتند و گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که کسی در این حادثه زخمی نشده و آسیبی ندیده است.

یک کلیپ ویدئویی که شبکه ان‌ اچ کی در فضای مجازی قرار داده است، نشان می‌دهد که بخشی از بالهای هواپیمای تای ایرویز در پی این حادثه از بدنه هواپیما جدا شده است.

برخورد هواپیما ژاپنبر اساس گزارش رسانه‌های محلی، فعالیت باند فرودگاه نزدیک محل توقف دو هواپیما به حالت تعلیق درآمده و تنها سه باند فعال هستند.

به گزارش فارس، مقام‌های فرودگاه ژاپن در حال بررسی علت این حادثه هستند و تا لحظه انتشار این خبر، جزئیاتی درباره علت این حادثه منتشر نکردند.

پربیننده ترین خبرها