راز افزایش تهدیدهای نتانیاهو علیه ایران

راز افزایش تهدیدهای نتانیاهو علیه ایران
شنبه 20 خرداد 1402 - 15:57

خبر: روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحرنوت نوشت یگان 54 که اخیرا توسط سازمان اطلاعات ارتش صهیونیستی تشکیل شده مسئول رصد فعالیتهای سپاه پاسداران در چارچوب آمادگی برای هر نوع جنگ آتی با ایران است.

تحلیل:

ـ گزارش ها حاکیست که جنگ آتی در چند جبهه انجام خواهد شد و چند روزه خواهد بود. علت افزایش تهدید سران رژیم صهیونیستی به ویژه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم، علیه ایران هراس از امکان توافق تهران و واشنگتن بر سر برجام است.

ـ تهدیدات بسیار بچگانه رژیم صهیونیستی و درز اخبار آمادگی این رژیم برای حمله به ایران نشانه آن است که این رژیم اصلا توانی برای حمله به ایران ندارد و به اصطلاح سنگ بزرگ علامت نزدن است در واقع این رژیم فقط می خواهد به این بهانه کمک های بیشتری از آمریکا دریافت کند.

ـ از سوی دیگر دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا، تاکنون از نتانیاهو برای سفر به آمریکا دعوت نکرده و علتش نیز به خاطر خشم از کابینه نتانیاهو است، به خاطر همین خشم دولت بایدن، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در روزهای اخیر به عربستان سعودی سفر کرد اما به رژیم صهیونیستی نرفت.

-لذا رژیم اسرائیل می داند که در صورت جنگ علیه ایران، اسرائیل کاملا نابود خواهد شد زیرا تنها کشوری که در برابر تل آویو خواهد ایستاد فقط ایران است به همین دلیل امکان دارد روزی برسد که نتانیاهو از ترس ایران اقدام به خودکشی کند.

پربیننده ترین خبرها