زخمی شدن ۱۹ نظامی صهیونیست در مرز مصر

زخمی شدن ۱۹ نظامی صهیونیست در مرز مصر
يکشنبه 21 خرداد 1402 - 17:00

منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (یکشنبه) از واژگونی اتوبوس حامل نظامیان صهیونیست در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی و مصر و زخمی شدن ۱۹ نفر از آنها در این حادثه خبر دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش شبکه «روسیا الیوم» اتوبوس حامل نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در صحرای «النقب» در نزدیکی مرز مصر واژگون شد که به دنبال این حادثه ۱۹ نظامی دچار جراحت‌های مختلف شدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز در توییتی با تایید این خبر اعلام کرد که این حادثه در نزدیکی تقاطع «تلیم» و در حالی رخ داد که این نظامیان در حال منتقل شدن به پایگاه ارتش این رژیم در صحرای النقب بودند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از آغاز تحقیقات پلیس این رژیم درباره دلایل وقوع این حادثه خبر داد.

حادثه واژگونی اتوبوس حامل نظامیان رژیم اسرائیل در نزدیکی مرز مصر درحالی رخ داده است که اخیرا در جریان یک عملیات استشهادی در مرز مصر و فلسطین اشغالی، سه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند.

سرباز ۲۳ ساله ارتش مصر به نام «محمد صلاح» بامداد روز شنبه (۱۳ خرداد)، در درگیری با نظامیان صهیونیست، سه تن از آن‌ها را از پای درآورد.

این درگیری ساعت چهار و نیم بامداد همان روز در گذرگاه «نیتسانا» که در سال ۱۹۸۲ پس از امضای معاهده سازش بین رژیم صهیونیستی و مصر بنا شده، رخ داد.

همین مسأله موجی از انتقادات علیه این اقدام و ضعف عملکرد ارتش رژیم صهیونیستی را در بین صهیونیستها به دنبال داشت.

پربیننده ترین خبرها