۲۱ عملیات مقاومت کرانه باختری در یک روز علیه نظامیان صهیونیست

۲۱ عملیات مقاومت کرانه باختری در یک روز علیه نظامیان صهیونیست
شنبه 20 خرداد 1402 - 07:35

منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته در کراننه باختری ۲۱ عملیات علیه صهیونیست‌ ها انجام دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

خبرگزاری شهاب فلسطین به نقل از مرکز آمار و اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» اعلام کرد که این حملات منجر به زخمی شدن سه صهیونیست شده است.

نیروهای مقاومت فلسطین با عملیات زیرگیری، حمله با سلاح سرد، شلیک گلوله و پرتاب بسته‌های انفجاری به سمت نظامیان صهیونیست و اقدام برای جلوگیری از یورش صهیونیست‌ها با آنها در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی مقابله کردند.

بنابر این گزارش، عملیات نیروهای مقاومت در قدس، نابلس، رام الله، جنین و قلقیلیه در کنار مناطق مختلف نابلس و الخلیل روی داده است و نیروهای مقاومت با حملات صهیونیست‌ها مقابله کردند.

ایست و بازرسی "رنتس" در رام الله نیز شاهد یک عملیات بود که در آن یک سرباز اسرائیلی با خودرو زیر گرفته شد، همچنین نیروهای مقاومت در ایست و بازرسی "الجلمه" در جنین به روی نظامیان صهیونیست آتش گشودند.

پیش تر کانال ۷ رژیم صهیونیستی از وقوع ۱۲۴ عملیات تیراندازی در کرانه باختری و قدس اشغالی طی ماه گذشته میلادی (می) علیه صهیونیست‌ها خبر داده بود.

پربیننده ترین خبرها