دبیرکل نُجَباء مطرح کرد؛

بازی جدید آمریکا برای احتکار هوش مصنوعی / می‌خواهند ما عقب بمانیم!

بازی جدید آمریکا برای احتکار هوش مصنوعی / می‌خواهند ما عقب بمانیم!
جمعه 26 خرداد 1402 - 19:29

الکعبی از توطئه آمریکا به‌ واسطه سوءاستفاده از ساختار حاکم بر سازمان ملل با هدف بهره‌برداری انحصاری از هوش مصنوعی و جلوگیری از دستیابی سایر کشورها به این فناوری نوین خبر داد.

العالم ـ عراق

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی با انتقاد از مناسبات فراماسونری حاکم بر سازمان ملل که آن را به حیاط خلوت آمریکا تبدیل کرده است، نوشت: اظهارات خطرناک دبیرکل سازمان ملل و درخواست وی از کارشناسان برای شناسایی "هوش مصنوعی" به‌مثابه تهدیدی ضدبشری همچون بمب اتمی، نشان می‌دهد که آمریکا به‌دنبال احتکار و بهره‌برداری انحصاری از این فناوری و جلوگیری از دسترسی و بهره‌مندی سایر کشورهاست.

شیخ «اکرم الکعبی» در ادامه خاطرنشان ساخت: کمااینکه ایالات‌متحده هم‌اکنون در بهره‌برداری از منابع متنوع انرژی و حوزه تعاملات مالی بین‌المللی و دیگر موارد نیز برای خود انحصار ایجاد کرده است.

وی از جوانان وظیفه‌شناس و متعهد دعوت کرد که به فناوری هوش مصنوعی توجه نشان دهند و افزود: کشورهای مستضعف جهان نباید تسلیم سلطه استعمار شوند و لازم است که به عرصه‌های تازه و فناوری‌های نوین اهتمام بورزند.

پربیننده ترین خبرها