پوتین: بیش از همه کشورهای ناتو سلاح اتمی داریم!

پوتین: بیش از همه کشورهای ناتو سلاح اتمی داریم!
شنبه 27 خرداد 1402 - 01:36

رئیس جمهور روسیه روز جمعه در مجمع اقتصادی سنت پترزبورگ گفت که این کشور بیش از تمامی کشورهای عضو ناتو دارای تسلیحات اتمی بوده و آنها می‌خواهند که روسیه این تسلیحات را کاهش دهد اما این موضوع هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

العالم - اروپا

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز جمعه در سخنانی تاکید کرد که اوکراین هیچ کدام از اهداف خود را در ضد حمله محقق نخواهد کرد.

وی که در جریان مجمع بین‌المللی اقتصادی سنت‌پترزبورگ با حضور تعدادی از رؤسای جمهور، دیپلمات‌های ارشد و اقتصاددانان سخنرانی می‌کرد، افزود: «در واقع، تلفات آنها بسیار زیاده بوده و واقعیت آن است که در برابر هر تلفات ارتش روسیه، ارتش اوکراین 10 تلفات داشته است».

پوتین اضافه کرد: «چیزی که اهمیت بیشتری دارد آن است که در هیچ بخشی موفقیت نداشته‌اند و دشمن هرگز پیروز نخواهد شد».

وی اضافه کرد: «روسیه بیشتر از تمامی کشورهای عضو ناتو دارای تسلیحات اتمی است. آنها از ما می‌خواهند که این تسلیحات را کاهش دهیم اما این موضوع هرگز روی نخواهد داد».

رئیس جمهور روسیه ادامه داد:‌ «روسیه تقریبا هیچگونه ارتباطی با آمریکا ندارد اما آن را نیز رد نمی‌کند».

پوتین گفت: «اخیرا با خبرنگاران حوزه جنگ دیدار داشتم و به آنها گفتم که جنگ در اوکراین - در جنوب شرق اوکراین_ را نظام اوکراین با حمایت حامیان غربی خود از سال 2014 آغاز کرده است اما کشورهای غربی هیچ صحبتی درباره آن نمی‌کنند».

وی اضافه کرد: «من باید این نکته را یادآور شوم که از جنگنده و تانک و توپ در مناطق شمالی و غربی علیه دونباس استفاده شده است و اگر این جنگ نبوده پس چیست؟ این جنگ طی 9 سال ادامه داشته است».

رئیس جمهور روسیه گفت: «به زودی اوکراین کاربرد تسلیحات مخصوص خود را به طور کامل تمام خواهد کرد و چیزی باقی نخواهد ماند و هر آن چیزی را که استفاده می‌کنند از خارج خواهند آورد».

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها