تلاش صهیونیست‌ها برای انجام عملیات در کرانه باختری

تلاش صهیونیست‌ها برای انجام عملیات در کرانه باختری
شنبه 27 خرداد 1402 - 06:26

منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند، رژیم صهیونیستی برای انجام عملیات گسترده علیه کرانه باختری در آینده نزدیک آماده می‌شود.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش تارنمای العربی الجدید، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، ارتش رژیم اشغالگر به آغاز عملیات نظامی گسترده‌ای که به طور عمده بر اردوگاه‌های فلسطینی در نابلس، جنین و طولکرم و دستگیری فلسطینی‌های تحت تعقیب، متمرکز خواهد بود، نزدیک می‌شود.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی در این عملیات قصد دارد تا سلاح‌ها، مواد منفجره و موشک‌هایی که در ماه‌های اخیر در شمال کرانه باختری آماده‌سازی شدند، جمع آوری کند.

این گزارش می‌افزاید، رژیم صهیونیستی به دنبال احیای بازدارندگی خود در کرانه باختری است و با این حال نگران است که حین انجام چنین عملیاتی هماهنگی‌های امنیتی با تشکیلات خودگردان در اعتراض به انجام آن قطع یا کاهش یابد.

پیش تر کانال ۷ رژیم صهیونیستی از وقوع ۱۲۴ عملیات تیراندازی در کرانه باختری و قدس اشغالی طی ماه گذشته میلادی (می) علیه صهیونیست‌ها خبر داده بود.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها