دیدار استاندار تهران با شهردار نجف

دیدار استاندار تهران با شهردار نجف
شنبه 27 خرداد 1402 - 16:41

فخاری استاندار تهران از تسریع هماهنگی و تفاهم‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین اربعین خبر داد.

العالم - ایران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ علیرضا فخاری استاندار تهران و معاونین استاندار با عدی عبدالصاحب طویرالخالدی شهردار نجف، معاون شهردار و مسئول وادی السلام دیدار و گفتگو کردند.

فخاری در این جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: آنچه امروز شاهد هستیم، روابط حسنه ایران و عراق بر اساس داشته‌ها، یافته‌ها و مسائل دینی است که به عنوان عنصر محکم، پیشرو و پیش‌برنده برای اهداف دو طرف می‌باشد.

وی ادامه داد: آنچه به عنوان الگوی رفتاری به جای مانده از سردار دلها سردار قاسم سلیمانی بر جای مانده برنامه‌ها و مراسم‌های اربعین حسینی می‌باشد.

استاندار تهران عنوان کرد: برای تامین نیازمندی‌های مورد نیاز در جهت موضوعات مربوط به زائرین اربعین، ستادهای مختلفی در ایران تشکیل می‌شود.

فخاری با اشاره به اینکه نقش‌پذیری مردم عراق برای کمک به زائرین را برگرفته از اندیشه شهید مهندس ابومهدی می‌بینیم، گفت: استانداری تهران مسئولیت مستقیم در ساماندهی، اسکان و تامین غذای زائران در شهر نجف را به عهده دارد و تکلیف داریم که با تکرار این جلسات و تفاهمات جهت تامین نیازمندی‌ها و هماهنگی‌های بیشتر همراه شویم تا فرصت خدمتگزاری به بهترین شکل مطلوب فراهم شود.

در ادامه عدی عبدالصاحب طویرالخالدی شهردار نجف با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی مراسم جهانی شده، اظهار داشت: در این مسیر همه کمک می‌کنیم تا بهترین خدمات را به زائرین ارائه دهیم و اگر فردی کوتاهی کند، نابخشودنی نیست.

وی ادامه داد: وضعیت استان نجف متفاوت از استان کربلا است و نجف در چند مرحله از جمله قبل، حین و بعد از مراسم اربعین پذیرای زائرین می باشد.

شهردار نجف بیان کرد: با توجه به گرمای هوا باید تلاش کنیم تا خدمات بهتری به زائرین ارائه دهیم.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد جلسات هماهنگی برای ارائه خدمات بهتر و تامین نیازمندی‌های استان نجف انجام تا روند خدمت رسانی به زائرین تسریع شود و در این مسیر از ظرفیت شهرداری‌های استان تهران برای جمع‌آوری زباله و سایر نیازمندی‌ها استفاده گردد.

پربیننده ترین خبرها