6 نظامی ارتش رژیم اشغالگر در محاصره نیروهای مقاومت

6 نظامی ارتش رژیم اشغالگر در محاصره نیروهای مقاومت
دوشنبه 29 خرداد 1402 - 12:43

شمار زیادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز به صورت وحشیانه به جنین یورش بردند که با پاسخ نیروهای مقاومت مواجه شدند به طوری که 6 تن از آنها در دام افتادند و با اعزام هلیکوپترهای نظامی به منطقه درگیری توانستند از مهلکه فرار کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به طور گسترده با یورش به شهر جنین و اردوگاه آن یورش بردند با مستقر کردن تک تیراندازهای خود بر فراز برخی از منازل واستفاده از گلوله‌های جنگی و نارنجک‌های حاوی گاز سمی با فلسطینیان ساکن این منطقه درگیر شدند.
در همین زمینه گردان های قدس شاخه جنین اعلام کرد که در بخشی از عملیات تقابلی مقاومت در برابر یورش نظامیان صهیونیست، ضمن پاسخ دادن به تهاجمات وحشیانه و مستمر نیروهای اشغالگر، در چندین محور حملات شدیدی به اشغالگران و خودروهای آنها صورت گرفت.

وب سایت عبری زبان «والا» به نقل از یک مقام نظامی تأکید کرد که یک هلیکوپتر نظامی، منطقه ای در جنین را برای کمک به نجات نیروهای گرفتار شده در آنجا، هدف حملات موشکی قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز تصریح کرد که هدف از این حمله هوایی نجات مجروحان و تسهیل در انتقال خودروی مورد اصابت قرار گرفته بود و هدف دیگری (مانند سوء قصد) نداشته است.

در همین حال، «عبدالمجید شدید» یکی از اعضای شورای انقلابی جنبش فتح انتفاضه در بیانیه مطبوعاتی تاکید کرد که «جنین» هر روز الگوی انگیزشی برای مقاومت در برابر همه موانع اشغالگران ارایه می دهد.

پربیننده ترین خبرها