بازداشت ۴ نظامی صهیونیست بعد از تمسخر ارتش این رژیم

بازداشت ۴ نظامی صهیونیست بعد از تمسخر ارتش این رژیم
چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 17:56

پلیس نظامی رژیم صهیونیستی، چهار نظامی این رژیم را به خاطر تمسخر ارتش بازداشت کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به انتشار ویدئویی از نظامیان این رژیم در زمان حمله به جنین، به «رادیو ارتش»، گفت: این نظامیان دستگیر شده اند و تحقیقات پلیس نظامی در اینباره ادامه دارد.

او گفت: در پی اظهارات نامناسب و غیرقابل قبول نظامیان ارتش اسرائیل در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، شب گذشته این نظامیان دستگیر شدند و تحقیقات از آنها آغاز شد که نتایج آن برای بررسی به دادسرا ارسال خواهد شد.

روز سه شنبه و همزمان با حمله رژیم صهیونیستی به جنین در کرانه باختری، ویدئویی از چند نظامی صهیونیست منتشر شد که ارتش این رژیم را مسخره و برای آنها در مقابل مبارزان فلسطینی آرزوی شکست می کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد که این نظامیان با مجازات شدیدی روبرو خواهد شد.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح روز دوشنبه به اردوگاه جنین یورش بردند که با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی روبرو شدند. در این جنایت ۶ فلسطینی شهید و ۹۱ فلسطینی دیگر مجروح شدند.

گردان جنین وابسته به سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مبارزان این گردان توانستند نظامیان و خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی را آماج تیراندازی قرار داده و در چند محور در مسیر آنها بمب منفجر کنند که به اذعان منابع صهیونیست، باعث زخمی شدن هفت نظامی و انهدام هفت خودروی زرهی ارتش این رژیم شد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها