شهادت سه فلسطینی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در شمال کرانه باختری

شهادت سه فلسطینی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در شمال کرانه باختری
چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 22:45

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردنند پهپادهای ارتش این رژیم خودرویی را هدف حمله پهپادی قرار دادند که سرنشینان آن به یکی از مراکز ایست‌ بازرسی در شمال کرانه باختری تیراندازی کرده بودند.

العالم - فلسطین اشغالی

نیروهای مقاومت فلسطین با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در شهر «جنین» (شمال کرانه باختری) درگیر شدند.

براساس گزارش‌ منابع فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی یک خودرو را در منطقه «خروبه» در شهر جنین هدف حمله قرار داد. پایگاه خبری «شهاب» به نقل از منابع محلی گزارش داد پهپادهای رژیم صهیونیستی در این حمله یک خودروی غیرنظامی را هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی لحظاتی بعد این گزارش را تایید و اعلام کرد که در این حمله یک خودرو با چند موشک هدف حمله هوایی قرار گرفته است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» نوشت پهپادهای ارتش خودرویی را که سرنشینان آن به یکی از ایست‌های بازرسی رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری تیراندازی کرده بودند، هدف حمله پهپادی قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند در این حمله گروهی از نیروهای فلسطینی کشته شده اند.

پایگاه خبری شهاب به نقل از منابع محلی خبر داد که نیروهای رژیم صهیونیستی به آمبولانس‌ها اجازه ورود به محل حمله و امدادرسانی را نمی‌دهند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت که این عملیات ترور هوایی، از سال ۲۰۰۵ تاکنون در کرانه باختری بی‌سابقه بوده است.

لحظاتی بعد منابع فلسطینی گزارش دادند نیروهای مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی در محل حمله با یکدیگر درگیر شده‌اند.

شبکه «المیادین» به نقل از خبرنگار خود در فلسطین اشغالی گزارش داد که اطلاعات اولیه از شهادت تعدادی از نیروهای مقاومت در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

دفاع مدنی فلسطین در بیانیه‌ای از شهادت ۳ فلسطینی در این عملیات خبر داد و اعلام کرد که پیکر سه فلسطینی در این خودرو شناسایی شده است.

فلسفارس

پربیننده ترین خبرها