ترور یکی از رهبران مقاومت به همراه پسرش در غزه

ترور یکی از رهبران مقاومت به همراه پسرش در غزه
پنج‌شنبه 1 تير 1402 - 14:27

منابع خبری از ترور یکی از رهبران مقاومت در غزه به همراه پسرش خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری شهاب، ایاد البزم، سخنگوی رسمی امنیت و امور داخلی در نوار غزه اعلام کرد که یکی از رهبران مقاومت در غزه به نام ایمن منصور و پسر بزرگش عطیه در منطقه «جبالیا البلد» در شمال نوار غزه به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش ضارب پس از انجام عملیات ترور به داخل یک خانه پناه برده است. نیروهای امنیتی پس از محاصره کردن خانه، جنازه ضارب را یافتند. تحقیقات اولیه نشان می دهد که ضارب (ع.م) ۴۰ساله خودکشی کرده است.

گردان های قسام در بیانیه‌ای شهادت این دو مجاهد فلسطینی را تسلیت گفتند.

گالری

شب گذشته نیز رژیم صهیونیستی در اقدامی بی سابقه با حمله پهپادی به خودروی حامل رزمندگان فلسطینی در منطقه «الجلمه» در اطراف جنین در کرانه باختری رود اردن، سه تن از آنان را به شهادت رساند.

این سه شهید صعیب الغول فرمانده میدانی و اشرف السعدی از گردان‌های قدس و محمد عویس نیز از شهدای الاقصی بودند که چهارشنبه شب در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودروی حامل آنها در منطقه الجلمه در نزدیکی جنین به شهادت رسیدند.

براساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، این نخستین تروری است که از سال ۲۰۰۵ در کرانه باختری و از راه هوایی صورت می‌گیرد.

خودروی حامل این سه شهید فلسطینی با سه موشک از پهپاد هرمس۴۵۰ که ساخت شرکت "البیت" اسرائیل است، هدف قرار گرفت.

پس از این عملیات ترور، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تأیید ترور جوانان فلسطینی اعلام کرد: ما رویکرد تهاجمی و پیشدستانه را درپیش خواهیم گرفت و از تمام ابزارهای موجود استفاده خواهیم کرد و هر فلسطینی باید هزینه سنگینی را بپردازد.

پربیننده ترین خبرها