هشدار گروه های مقاومت درباره بی حرمتی به قرآن کریم

هشدار گروه های مقاومت درباره بی حرمتی به قرآن کریم
جمعه 2 تير 1402 - 17:29

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که حمله پلید صهیونیستی به مساجد و هتک حرمت آن و سوزاندن قرآن کریم و تخریب املاک مردم در ترمسعیا و عوریف در جنوب نابلس با تحریک رژیم صهیونیستی انجام شده است.

العالمفلسطین

این بیانیه افزود که این جنایت خطرناک نشان‌دهنده تمایل جنون‌آمیز دشمن برای برافروختن جنگی مذهبی علیه عقیده و دین ماست که نمی توان در برابر آن سکوت کرد؛ اما مقاومت لحظه ای در زمینه پاسخ به جنایات دشمن تردید نمی کند.

جهاد اسلامی تاکید نمود: این جنگ جنون آمیز علیه مقدسات و هویت عربی و فلسطینی، مردم را از عقیده شان باز نمی دارد و عزم و اراده شان را سست نمی کند.

جنبش جهاد اسلامی از مردم صبور فلسطین آمادگی دائمی برای مقابله با جنگ دشمن جنایتکار صهیونیستی را خواستار شد.

جنبش حماس نیز اقدام شهرکنشینان صهیونیست در بی حرمتی به قرآن کریم در عوریف در جنوب نابلس را محکوم کرد.

حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: رفتار وحشیانه شهرک نشینان با حمایت و پشتیبانی ارتش اشغالگر و کابینه رژیم صهیونیستی در واقع برای تحریک احساسات ملت فلسطین و امت اسلامی است.

وی افزود: حمله به مساجد و آتش زدن قرآن در کرانه باختری اقدامی نژادپرستانه و نفرت انگیز است که مستلزم موضع گیری صریح از سوی نهادهای رسمی و مردمی در جهان اسلام است.

سخنگوی حماس رژیم اشغالگر و شهرکنشینان را مسئول تبعات کامل این جنگ مذهبی علیه مقدسات مسلمانان دانست و تاکید کرد که آنها بهای این جنایت و تجاوزگری علیه ملت و مقدسات ما را خواهند پرداخت.

پربیننده ترین خبرها