ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان+فیلم

شنبه 3 تير 1402 - 19:27

در تیراندازی در پست بازرسی ارتش صهیونیستی در قلندیا در شمال قدس، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید و دو نظامی اسرائیلی مجروح  شدند. همزمان شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت نیروهای رژیم صهیونیستی به روستای سعیر در شمال شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری حمله کرده و اراضی کشاورزی آن را سوزاندند.

العالمفلسطین

ایست بازرسی قلندیا در شمال قدس اشغالی گواهی دیگر بر اقدامات جنایتکارانه صهیونیست هاست که جان و مال فلسطینیان را هدف گرفته اند. یک جوان فلسطینی به زعم تلاش برای انجام عملیات تیراندازی، به دست نظامیان اسرائیلی در ایست بازرسی قلندیا به شهادت رسید.

رسانه های عبری ادعا کردند که یک جوان فلسطینی در ایست قلندیا به سمت نظامیان اسرائیلی آتش گشود که به زخمی شدن دو نظامی منجر شد. نظامیان اسرائیلی نیز اقدام به تیراندازی کرده و جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

از سوی دیگر شهرک نشینان صهیونیست با حمایت ارتش اشغالگر در منطقه سعیر در شمال الخلیل اراضی زراعی فلسطینیان را آتش زدند. منابع فلسطینی گفتند در این حمله که ده ها شهرک نشین از شهرک اصفر در آن مشارکت داشتند، صدها جریب مزارع زیتون در آتش سوخت.

طی روزهای اخیر شهرک نشینان بر حملات تجاوزکارانه خود علیه فلسطینیان افزودند. آنها پیش از این به شهرک های اطراف نابلس یورش بردند و شهروندان فلسطینیان و املاک و دارایی های آنها را هدف گرفتند که این امر به زخمی شدن دهها فلسطینی و تخریب صدها خودرو و مغازه منجر شد.

همزمان نیروهای مقاومت در قدس و کرانه باختری بر فعالیت ها و اقدامات خود در واکنش به جنایت های اسرائیلی افزودند. فلسطینیان از تاریخ 16 تا 22 ماه جاری دست به 269 عملیات مقاومتی زدند. این عملیات به کشته شدن 4 شهرک نشین و زخمی شدن 21 تن دیگر منجر شد.

پربیننده ترین خبرها