واکنش قاطع مقاومت عراق به تهدید آمریکا علیه دبیرکل نُجَباء/ هر اقدامی، عکس‌العملی در پی خواهد داشت!

واکنش قاطع مقاومت عراق به تهدید آمریکا علیه دبیرکل نُجَباء/ هر اقدامی، عکس‌العملی در پی خواهد داشت!
شنبه 3 تير 1402 - 22:39

کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق به اشغالگران آمریکایی هشدار داد که هر اقدامی علیه فرماندهان مقاومت عراق، پاسخی مناسب در پی خواهد داشت.

العالم - عراق

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در واکنش به تحرکات جدید آمریکا و تهدیدهای اخیر آنان علیه شیخ «اکرم الکعبی»، بیانیه‌ای مهم صادر کرد.

کمیته یادشده با تاکید بر اینکه "توقف موقت عملیات نظامی علیه آمریکا، به‌منزله پذیرش تداوم حضور غیرقانونی اشغالگران نیست"، خاطرنشان ساخت: بقای پایگاه‌های نظامی در عراق با نیروهای رزمی زمینی و هوایی، از جمله پهپادهای جاسوسی، و همچنین نقش مخرب سفارتخانه شرارت‌آفرین آمریکا در اشاعه منکرات و انحرافات اخلاقی، با ارزش‌های بنیادی، سنت‌های اصیل و قانون اساسی کشور ما در تضاد است.

در این بیانیه بعد از اشاره به تلاش‌های بدخواهانه آمریکا جهت مصادره حقوق و دارایی‌ها و محروم کردن مردم عراق از خدمات اولیه‌ای مانند برق، آمده است: بر خود واجب می‌دانیم که در صورت ادامه تخلفات ایالات‌متحده که تهدید وقیحانه به هدف قرار دادن یکی از فرماندهان مقاومت (شیخ اکرم الکعبی) نمونه آن است، با پاسخی مناسب به وظیفه قانونی و ملی خود عمل کنیم.

کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در پایان اعلام کرد: با توجه به وساطت دولت عراق، در نظر داریم که آخرین فرصت را برای کاهش اینگونه تخلفات به طرف مقابل بدهیم. اما همه بدانند که صبر مقاومت محدود است و هر اقدامی، عکس‌العملی به‌دنبال خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها