با صدور بیانیه‌ای؛

مجمع جهانی بیداری اسلامی هتک حرمت قرآن کریم توسط صهیونیست‌ها را محکوم کرد

مجمع جهانی بیداری اسلامی هتک حرمت قرآن کریم توسط صهیونیست‌ها را محکوم کرد
يکشنبه 4 تير 1402 - 18:01

در این بیانیه آمده است: در هیج جای دنیا توهین به مقدسات قابل پذیرش نیست و نخواهد بود و ملت های مسلمان نیز در مقابل این گونه اقدامات ساکت نخواهند ماند.

العالم - ایران

مجمع جهانی بیداری اسلامی به دنبال اقدام شنیع شهرک‌نشینان صهیونیست در به آتش کشیدن و توهین به قرآن کریم در یکی از مساجد شهرک «عوریف» در جنوب شهر نابلس، با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.

متن بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط شهرک نشینان با حمایت رژیم اشغالگر صهیونیستی با هدف نفرت پراکنی و جریحه دار نمودن احساسات مسلمانان، بی تردید به خشم و نفرت بین ادیان دامن خواهد زد و به شدت محکوم است.

در هیج جای دنیا توهین به مقدسات قابل پذیرش نیست و نخواهد بود و ملت های مسلمان نیز در مقابل این گونه اقدامات ساکت نخواهند ماند.

متاسفانه کشورهای غربی و مدافعان حقوق بشر با سکوت خود در مقابل این گونه اقدامات، میدان را برای افراط گرایان و گستاخ تر شدن رژیم جعلی صهیونیستی در توهین به مقدسات مسلمانان و کشتار زنان و کودکان بی گناه و تجاوز و تروریسم باز گذاشته اند و ایجاد خشونت و نفرت در بین مردم و چند دستگی را با دادن مجوز به انجام این گونه اعمال ترویج می کنند تا نقشه های شوم دشمنان در تضعیف کشورهای اسلامی و مسلمانان را دنبال نمایند هر چند امروز مسلمانان در همه دنیا بیدار و هوشیارتر هستند و این تحرکات ناجوانمردانه و افراطی و توهین به مقدسات را که ثمره ای جز تنفر و نفرت پراکنی نخواهد داشت تحمل نخواهند کرد.

مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم کردن توهین به ساحت مقدس قران کریم و مقدسات دینی که با تعالیم و فرهنگ همه ادیان مغایر است، از تمامی مسلمانان حق جو و صلح طلب می خواهد که جسارت کنندگان را تحت پیگرد قانونی قرار داده و بی تردید می بایست از تکرار و وقوع چنین اقداماتی جلوگیری گردد.

پربیننده ترین خبرها