در سوئد ... سوزاندن قرآن کریم مجاز اما آتش زدن پرچم همجنسگرایان ممنوع است!

در سوئد ... سوزاندن قرآن کریم مجاز اما آتش زدن پرچم همجنسگرایان ممنوع است!
پنج‌شنبه 8 تير 1402 - 10:00

پلیس سوئد روز چهارشنبه همزمان با آغاز عید سعید قربان برای فردی که برای آتش زدن نسخه قرآن کریم برنامه ریزی می‌کرد در خارج از مسجد بزرگ استکهلم اجازه "تظاهرات" صادر کرد!!

العالمكشكول

تصمیم پلیس برای "تظاهرات" این شخص پس از آن اتخاذ شد که دادگاه تجدیدنظر اواسط ژوئن به این نتیجه رسید مشکلات امنیتی و نظمی که پلیس از آن صحبت کرده است به روشنی به رویداد برنامه ریزی شده یا مکان آن مرتبط نیست.

این اولین بار نیست که مقامات سوئد به بهانه احترام به آزادی بیان اجازه هتک حرمت به قرآن کریم را می دهند، پلیس سوئد پیش از این در ژانویه به راسموس پالودان، یکی از راست گرایان افراطی محکوم به جنایات نژادپرستانه اجازه داده بود، برخی نسخه‌های قرآن کریم را آتش بزند.

قابل توجه این که برخی از سیاستمداران سوئدی با سوزاندن قرآن مخالف هستند، اما در عین حال به شدت از آزادی بیان دفاع کردند، اما سوال این است اگر این نخبگان سیاسی تا این حد به آزادی بیان احترام می‌گذارند، آیا جرات دارند از آتش زدن پرچم همجنس گرایان دفاع کرده یا دستکم اجازه آن را صادر کنند؟! یا به این بهانه، این نخبگان به یک فیلسوف، مورخ یا متفکر اجازه دهند که بر اساس مطالعات علمی هوشمندانه، آشکارا مبالغه صهیونیسم درباره شمار قربانیان هولوکاست را زیر سوال ببرد. مطمئناً آنها این جسارت را ندارند، بلکه هر کسی را که به پرچم همجنسگرایان یا به هولوکاست نزدیک شود را، تعقیب خواهند کرد.

اجازه سوئد به یک نادان برای هتک حرمت به قرآن کریم، کتاب مقدس حدود دو میلیارد نفر در جهان و در مقدس ترین روز مسلمانان، اولین روز عید سعید قربان ، دروغ بودن آزادی، عدالت، احترام به حقوق بشر، احترام به عقاید و مبارزه با نژادپرستی را نشان می دهد که شعار غرب است بنابراین چنین اعمالی که تنها یک دیوانه بدان دست می زند، تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند در زمره آزادی بیان قرار گیرد. زیرا این اعمال هدفی جز برانگیختن نفرت، هرج و مرج بین مردم و پیروان ادیان توحیدی در خدمت اهداف صهیونیسم جهانی، جنبش ماسونی و قدرت های استکباری ندارد.

پربیننده ترین خبرها