عقب‌نشینی نیروهای صهیونیست‌ از جنین بدون دستیابی به اهداف خود/ بازگشت ساکنان اردوگاه جنین/ لو رفتن کمین ۵۰ نظامی صهیونیست بعد از عقب‌نشینی + فیلم

عقب‌نشینی نیروهای صهیونیست‌ از جنین بدون دستیابی به اهداف خود/ بازگشت ساکنان اردوگاه جنین/ لو رفتن کمین ۵۰ نظامی صهیونیست بعد از عقب‌نشینی + فیلم
چهارشنبه 14 تير 1402 - 09:55

منابع محلی اعلام کردند که ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی بدون دستیابی به اهداف خود از اردوگاه جنین عقب‌نشینی کرده است اما احتمال حضور دسته هایی از نیروهای ویژه این رژیم در این اردوگاه وجود دارد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش منابع محلی، ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به طور کامل از اردوگاه جنین عقب‌نشینی کرده است.

در همین حال مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع فلسطینی، عقب نشینی خودروهای نیروهای اشغالگر از اردوگاه جنین را در بحبوحه نگرانی از فریبکاری صهیونیست ها و احتمال حضور دسته هایی از نیروهای ویژه این رژیم در داخل یا حومه این اردوگاه، تایید کرد.

به دنبال حملات همه جانبه زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی که از روز دوشنبه گذشته آغاز شد، منابع محلی بامداد امروز (چهارشنبه) از عقب نشینی نظامیان صهیونیست از جنین خبردادند. این عقب نشینی درحالی پس از دو روز هجوم به جنین صورت گرفته است که نظامیان صهیونیست در برابر نیروهای مقاومت نتوانستند به اهداف خود دست یابند و متحمل خسارات نظامی و تلفات شدند.

نیروی های مقاومت فلسطین در جنین به دنبال حملات رژیم صهیونیستی توانستند ضربات سختی به آن‌ها وارد کنند که طی آن رژیم صهیونیستی درحالی کشته شدن یک صهیونیست را تایید کرد که منابع فلسطینی شمار کشته ها بیش از این اعلام کرده اند همچنین شمار زیادی از نظامیان صهیونیست در این حمله زخمی شده اند.

انتقالویدیویی از انتقال صهیونیست‌های به هلاکت رسیده در درگیری با مقاومت در اردوگاه جنین

منابع فلسطینی بیان کردند که نیروهای ارتش اشغالگر پس از عقب نشینی از اردوگاه جنین و در مناطق مختلف، در حومه شهر مستقر شدند، در حالی که انواع هواپیماهای اشغالگر همچنان بر فراز اردوگاه به پرواز در آمده اند.

این منابع اعلام کردند: به دنبال عقب نشینی ارتش صهیونیست ده ها تن از ساکنان اردوگاه جنین - که همچنان در تاریکی قرار دارد - وارد محل زندگی خود شده و شروع به بازرسی منازل خود کردند که مجبور به ترک آن شده بودند.

بازگشت به جنیندر همین حال نیروهای مقاومت با احتیاط کامل با خبر عقب نشینی ارتش صهیونیستی برخورد می کنند و خود را برای هرگونه احتمال برای ادامه نبرد با متجاوزان اشغالگر آماده می کنند.

به گفته منابع محلی؛ طی دو روز گذشته حدود 4000 شهروند به دلیل تجاوزات رژیم صهیونیستی مجبور به تخلیه منازل خود شدند.

لو رفتن کمین ۵۰ نظامی صهیونیست بعد از عقب‌نشینی

رسانه‌های فلسطینی بامداد امروز (چهارشنبه) درحالی از عقب‌نشینی نظامیان رژیم صهیونیستی بعد از ناکامی در عملیات خود، از اردوگاه جِنین در کرانه باختری خبر دادند که ساعتی بعد، صدای مجدد انفجار و تیراندازی در این منطقه دوباره به‌گوش رسید.

خبرگزاری فلسطینی «صفا» گزارش داد که حداقل ۵۰ تکاور و تک‌تیرانداز صهیونیست در ساختمانی در جِنین کمین کرده بودند که محل اختفای آنها لو رفته و اکنون در محاصره نیروهای مقاومت هستند.

گفته می‌شود ارتش صهیونیستی نیز بار دیگر در حال بازگشت به جِنین برای نجات اشغالگران محاصره‌شده است و درگیری‌ها بار دیگر آغاز شده است.

بازگشتهمچنین تصاویر منتشرشده از ساختمان محل محاصره ۵۰ تکاور و تک‌تیرانداز صهیونیست در جِنین نشان می‌دهد ارتش اشغالگر در تلاش برای تخلیه آنها است.

گزارش رسانه ها حاکی است که نیروهای مقاومت به دلیل اینکه ساختمان محل محاصره بیش از حد در معرض دید و در فضای باز قرار دارد، نمی‌توانند حملات گسترده و شدیدی را انجام دهند.

تجاوز همه‌جانبه زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به جنین از بامداد دوشنبه با هدف اعلامی ازبین بردن مقر فرماندهی گروه‌های مقاومت فلسطینی و تخریب کارگاه‌های تولید موشک و سلاح در این اردوگاه آغاز شد، در نهایت با شکست و عقب نشینی صهیونیست ها منجر شد.

به دنبال عقب نشینی ارتش صهیونیستی، گروه مقاومت «گردان جنین» زیرمجموعه «گردان‌های قدس» شاخه نظامی جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که «زمان آن فرا رسیده است که تمام سرزمین فلسطین به جهنمی برای اشغالگران و شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شود».

این تجاوز علاوه بر ویرانگری بی‌سابقه در جنین و اسارت ۱۲۰ فلسطینی، موجب شهادت 12 نفر و جراحت ۱۰۰ تن دیگر شده که حال ۲۰ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است. از سوی دیگر رژیم صهیونیستی به طور رسمی کشته شدن یک نظامی خود را تایید کرد و این درحالی است که منابع فلسطینی شمار کشته های این رژیم را دستکم چندین نفر اعلام و خاطرنشان کردند که شماری از نیروهای این رژیم نیز زخمی شده اند.

پربیننده ترین خبرها