گزارش خبرنگار العالم از عملیات ضد صهیونیستی گرگ های تنها در غرب نابلس+ویدئو

پنج‌شنبه 15 تير 1402 - 19:21

عملیات تیراندازی نزدیک شهرک صهیونیست نشین کدومیم در غرب نابلس به کشته شدن یک صهیونیست مسلح نگهبان شهرک و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر شد، مجری عملیات نیز به شهادت رسید.

العالم ـ فلسطین اشغالی

فارس صرفندی خبرنگار شبکه خبری العالم در فلسطین اشغالی گزارش داد: طبق اظهارات ارتش رژیم صهیونیستی، این عملیات به نظر می رسد توسط گروه "گرگهای تنها" صورت گرفته است بدین معنا که این عملیات به صورت انفرادی و بدون هماهنگی سابق انجام شده است.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: طبق اطلاعات به دست آمده، یک جوان فلسطینی به تقاطعی نزدیک شهرک کدومیم رسید، از ماشین پیاده شد و به تیراندزای به سمت نگهیان مسلح شهرک اسرائیلی مبادرت کرد که به کشته شدن نگهبان صهیونیست و مجروح شدن نظامی دیگری منجر شد. این جوان فلسطینی نیز بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

فارس صرفندی خاطرنشان کرد: مجری عملیات فلسطینی برخلاف آنچه که شایع شده است، از تفنگ خودکار استفاده نکرده بلکه با یک تپانچه اقدام به تیراندازی مستقیم کرد. این امر نشان می دهد که این عملیات به صورت انفرادی صورت گرفته است.

در عملیات استشهادی امروز نزدیک شهرک کدومیم در کرانه باختری یک نظامی اسرائیلی کشته و نظامی دیگری مجروح شد. رسانه های اسرائیلی تاکید کردند که این عملیات تیراندازی، یک یگان نظامی نزدیک شهرک کدومیم را هدف گرفته بود و مجری عملیات نیز هدف تیراندزای قرار گرفت.
جنبش حماس در واکنش به این عملیات، تاکید کرد: عملیات امروز در راستای پاسخ به تجاوزات و جنایتهای مستمر دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین صورت گرفت.

پربیننده ترین خبرها