کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه می‌دهد

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه می‌دهد
يکشنبه 18 تير 1402 - 20:38

جلسه اضطراری کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی یورش هفته گذشته به جنین و اوضاع تشکیلات خودگردان امشب برگزار خواهد شد.

العالم - فلسطین اشغالی

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که اعضای کابینه امنیتی این رژیم، شامگاه یکشنبه برای بررسی یک موضوع مهم تشکیل جلسه می دهند.

این شبکه به موضوع این نشست اشاره ای نکرد.

روز شنبه رسانه های صهیونیستی اعلام کرده بودند که جلسه کابینه امنیتی برای بررسی ارائه کمک به تشکیلات خودگردان فلسطین به منظور جلوگیری از فروپاشی آن، روز یکشنبه برگزار می شود.

همزمان با انتشار این اخبار، «بتسلئیل سموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با ارائه هرگونه کمک به تشکیلات خودگردان فلسطین مخالفت می کند و اجازه نخواهد داد هیچ کمک مالی به این تشکیلات انجام شود.

رسانه های رژیم صهیونیستی روز گذشته گزارش داده بودند که کابینه این رژیم، ارائه تسهیلات و کمک های جدیدی به تشکیلات خودگردان را بررسی می کند که یکی از آنها موافقت با ایجاد شهرک صنعتی در نزدیکی شهر «ترقومیا» در کرانه باختری است.

به گزارش ایرنا، موافقت با توسعه میدان گازی «مارین» در آب های روبه‌روی سواحل غزه و اعطای کارت های "VIP" به شخصیت های فلسطینی که چند ماه پیش توسط رژیم صهیونیستی باطل شده بود از دیگر تسهیلاتی است که در جلسه کابینه امنیتی بررسی خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها