برگزاری رزمایش نظامی نیروهای مسلح یمن

برگزاری رزمایش نظامی نیروهای مسلح یمن
سه شنبه 20 تير 1402 - 01:44

منابع خبری دوشنبه شب از برگزاری رزمایش نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در شهرستان صرواح واقع در استان مأرب با حضور یگان‌های پیاده، ماکنیزه، توپخانه و پهپادی این کشور خبر دادند.

العالم-یمن

رزمایش «روز ولایت» در منطقه سوم نظامی یمن در شهرستان صرواح استان مأرب با حضور «محمد صالح النعیمی» از اعضای شورای سیاسی یمن، «مبارک المشن الزایدی» فرمانده منطقه سوم نظامی، «محمد العاطفی» وزیر دفاع و «محمد عبدالکریم الغماری» رئیس ستاد کل ارتش یمن برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این رزمایش نظامی یگان‌های پیاده، مکانیزه، تک تیرانداز، توپخانه، ضد زرهی و پهپادی شرکت داشتند و به تمرین نظامی و عملیات هجومی ضد اهداف فرضی پرداختند.

المسیره افزوده است: این رزمایش نظامی بیانگر سطح پیشرفته‌ای است که بخش‌های مختلف نیروهای مسلح یمن از نظر توانمندی، مهارت‌های رزمی بالا و توانایی در نبرد با متجاوزان و اشغالگران به دست آورده‌اند.

نیروهای شرکت کننده در این رزمایش آمادگی رزمی خود را برای انجام و شرکت در هر گونه عملیات نظامی مورد نیاز در میدان نبرد برای مقابله با نیروهای متجاوز و مزدوران و شکست دادن آنها به نمایش گذاشتند و بر آن تأکید کردند.

این رزمایش در حالی برگزاری شده که «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن پیش تر گفته بود که چنانچه کشورهای متجاوز به مطالبات به حق مردمی مبنی بر پایان دادن به تهاجم و محاصره و خروج از یمن پاسخ ندهند، آماده مقابله با آنها هستیم.

«محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن نیز گفته بود: از آزادسازی کامل کشور عقب نشینی نمی‌کنیم و حضور حتی یک نظامی بیگانه را در یمن نمی‌پذیریم.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها