وزیر صهیونیست: امتناع خلبانان ذخیره از خدمت در ارتش جنگ با حزب الله لبنان را نزدیک‌تر می‌کند

وزیر صهیونیست: امتناع خلبانان ذخیره از خدمت در ارتش جنگ با حزب الله لبنان را نزدیک‌تر می‌کند
جمعه 23 تير 1402 - 13:21

امتناع حدود پانصد خلبان ذخیره ارتش اسرائیل برای رزم در اعتراض به طرح جنجالی کابینه نتانیاهو برای اجرای اصلاحات در دستگاه قضایی باعث ایجاد نگرانی در محافل رژیم شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش عرب48، یسرائیل کاتز، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی، امروز در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: گزارش‌ها درباره تصمیم خلبانان برای امتناع از داوطلب شدن برای خدمت در اعتراض به قانون اصلاحات در دستگاه قضایی، اقدامی خطرناک است که خطر جنگ را نزدیکتر می کند.

وی همچنین مدعی شده است که این اقدام خلبانان، حزب الله لبنان را تشویق می کند که به سرزمین‌های اشغالی حمله کند.

این درحالی است که روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، «بنیامین نتانیاهو» در واکنش به تمرد گروه قابل توجهی از خلبانان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی از خدمت در مخالفت با لایحه «تغییرات قضایی» این رژیم افزود که رژیم صهیونیستی بدون حضور «تعدادی خلبان» نیز می‌تواند به مسیرش ادامه دهد.

وی با دهن‌کجی به نظامیان و خلبانان اعتصاب کننده اضافه کرد: اسرائیل تنها درصورت نداشتن کابینه، نمی‌تواند راه را ادامه دهد.

گفتنی است؛ رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که حدود پانصد خلبان ذخیره ارتش اسرائیل در اعتراض به طرح جنجالی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر برای اجرای اصلاحات در دستگاه قضایی این رژیم قصد دارند، فعالیت خود را تعلیق کنند

پربیننده ترین خبرها