یورش نظامیان صهیونیست به نابلس؛ یک فلسطینی شهید و 4 نفر زخمی شدند/ رویارویی مسلحانه مقاومت با اشغالگران

یورش نظامیان صهیونیست به نابلس؛ یک فلسطینی شهید و 4 نفر زخمی شدند/ رویارویی مسلحانه مقاومت با اشغالگران
پنج‌شنبه 29 تير 1402 - 08:25

نظامیان رژیم اشغالگر در یورش به شرق نابلس و در حمایت از هجوم شهرک نشینان به حرم حضرت یوسف، با فلسطینیان درگیر شدند که طی آن یک جوان 19 ساله فلسطینی شهید و 4 نفر دیگر به ضرب گلوله صهیونیست ها زخمی شدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

سحرگاه امروز (پنجشنبه) در جریان درگیری با نظامیان اشغالگر صهیونیستی در شرق نابلس بر اثر هجوم شهرک نشینان به حرم حضرت یوسف، یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله جنگی به شهادت رسید و 4 نفر دیگر زخمی شدند. همچنین ده ها نفر بر اثر استنشاق گاز سمی دچار آسیب دیدگی و حالت خفگی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت بدر سامی ربحی المصری 19 ساله بر اثر اصابت گلوله اشغالگران خبر داد. همچنین چهار فلسطینی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است. در این درگیری ها 30 نفر نیز بر اثر استنشاق گاز سمی دچار آسیب دیدگی شدند.

انبوهی از نیروهای ارتش رژیم اشغالگر از چند محور به سمت خیابان عمان به منطقه شرقی نابلس یورش بردند. به گفته منابع محلی، نظامیان اشغالگر برای تامین امنیت هجوم شهرک نشینان به حرم حضرت یوسف، خیابان عمان را نیز با تپه های خاکی بستند.

رویارویی مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در نابلس

گروهان‌های قدس ـ گردان نابلس اعلام کرد که در پی یورش نظامیان اشغالگر اسرائیلی به شهر نابلس، مبارزان مقاومت با آنان درگیر شدند.

گردان نابلس تاکید کرد که مبارزان مقاومت با نیروهای اشغالگر وارد درگیری مسلحانه شده و در مسیر آن‌ها چند بمب دست‌ساز منفجر کردند که طی آن تلفاتی به دشمن وارد شده است.

حمله به خبرنگاران
دراین درگیری ها نظامیان اشغالگر به سمت خبرنگاران در جریان پوشش حوادث و درگیری‌های نابلس نیز تیراندازی و آنان را متفرق کردند.

حمله به خبرنگاران

پربیننده ترین خبرها