گزارش العالم از جوان فلسطینی که رتبه ممتازی تحصیلی اش بعد از شهادت اعلام شد

پنج‌شنبه 29 تير 1402 - 21:36

شادی آمیخته با غم در شرایطی فضای منزل خانواده شهید فلسطینی «مجدی عرعراوی» را در اردوگاه جنین فرا گرفت که اعلام شد این جوان فلسطینی امتحانات دبیرستانش را با رتبه عالی قبول شده و می توانست در رشته مهندسی الکترونیک در دانشگاه های معتبر مشغول به تحصیل شود.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم در فلسطین، اما حالا دانش آموز دبیرستان حلوان به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر در گلزار شهدای فلسطین در اردوگاه جنین مُهر ننگ بر پیشیانی این رژیم کودک کش زده و آن را رسوا کرده است. این جوان مستعد شهید فلسطینی حالا در امتحان مبارزه با رژیم ددمنش صهیونیست و رسوا کردن آن نیز رتبه ممتاز گرفته و در جوار حق آرمیده است.

این قهرمان شهید به دو مدرک دست یافت، مدرک موفقیت در امتحانات مدرسه و مدرک شهادت در راه حق و سرزمین مادری خود.

مجدی با معدلش ​​می توانست وارد معتبرترین دانشگاه شود تا به رویای خود یعنی مهندسی الکترونیک برسد. شاید هم در دلش آرزو داشت مهندس ساخت بمب و موشک شود، تا برای ممانعت از حمله به مردم بیگناه و محافظت از اردوگاه و گردان جنین به کار رود.

زمانی که خبر موفقیت این شهید در امتحانات آمد، فضایی سرشار از عشق به شهدا و مقاومت، فضای خانه این شهید و اردوگاه جنین را پر کرد.

ارتش جنایتکار رژیم اشغالگر صهیونیستی با شلیک گلوله های جنگی، این دانش آموز فلسطینی دبیرستانی که آرزوی تحصیل در رشته مهندسی را در سر می پروراند، در اقدامی ضد بشری هدف قرار داد.

پربیننده ترین خبرها