روسیه: تأسیسات تروریستی اوکراین را در اودسا منهدم کردیم

روسیه: تأسیسات تروریستی اوکراین را در اودسا منهدم کردیم
يکشنبه 1 مرداد 1402 - 17:35

ارتش روسیه با اشاره به حملات موشکی جدید خود به بندر اودسا اعلام کرد که تمامی تأسیساتی که در حال برنامه‌ریزی اقدامات تروریستی علیه روسیه بود، منهدم شد.

العالم ـ اروپا

ارتش روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد که مواضعی را که در جدیدترین حملات موشکی در بندر اودسا هدف قرار داده‌اند، برای آماده‌سازی «اقدامات تروریستی» علیه روسیه استفاده می شده است.

خبرگزاری فرانسه در این خصوص گزارش کرد، مسکو روز یکشنبه اعلام کرد که تمام اهداف مورد نظر در بندر اودسا اوکراین را هدف قرار داده و تصریح کرد که این سایت‌ها برای آماده‌سازی «اقدامات تروریستی» علیه روسیه استفاده می‌شده‌اند.

پیش از این، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین امروز (یکشنبه) در جریان یک سخنرانی ویدئویی با متهم کردن روسیه به حمله موشکی به بندر تاریخی «اودسا» و کشته شدن یک نفر و تخریب کلیسای جامع ارتدوکس، تهدید کرد که از نیروهای روسیه انتقام می‌گیرد.

در بیانیه ارتش روسیه آمده است: «طی شب (شنبه)، نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، حمله‌ای را ....به تأسیساتی انجام دادند که اقدامات تروریستی علیه فدراسیون روسیه با استفاده از قایق‌های بدون سرنشین در حال آماده‌سازی بود».

به گزارش فارس‌، روسیه در خصوص موفقیت این عملیات خاطرنشان کرد: «تمام اهداف برنامه‌ریزی شده در این حملات، از بین رفت».

از طرف دیگر، فرماندهی نظامی جنوب اوکراین اعلام کرد که روسیه منطقه اودسا را ​​با حداقل پنج نوع موشک مختلف هدف قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها