انفجار بمب "سیف ۱" در مسیر عبور ارتش اسرائیل + فیلم

انفجار بمب
دوشنبه 2 مرداد 1402 - 11:55

منابع خبری فیلم لحظه انفجار بمب "سیف ۱" مبارزان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مسیر حرکت خودروهای نظام ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه نور شمس در کرانه باختری را منتشر کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه به اردوگاه نور شمس در کرانه باختری حمله کردند که با مقاومت مبارزان فلسطینی روبرو شد و درگیری های شدیدی بین دوطرف صورت گرفت.

مبارزان گردان طولکرم وابسته به سرایا القدس در این درگیری اقدام به منفجر کردن بمب در مسیر خودروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی کردند و ویدئوهای منتشر شده در رسانه ها لحظه انفجار یک بمب از نوع "سیف ۱" (شمشیر ۱) در مسیر یک خودروی نظامی این رژیم را نشان می دهد.

قدس

سرایا القدس پیش از این اعلام کرده بود که یک بلدوزر سنگین از نوع "D۹" را در خیابان المحجر در اردوگاه نور شمس در جریان یورش نیروهای ارتش اسرائیل از کار انداخته است.

به گزارش ایرنا، شدت گرفتن عملیات مسلحانه مبارزان فلسطینی در کرانه باختری در کنار عملیات شهادت طلبانه آنها در این منطقه و قدس اشغالی و حتی در داخل سرزمین های اشغالی سال ۱۹۴۸ میلادی همراه با بحران و دو دستگی شدید داخلی بین صهیونیستها بر سر لایحه جنجال برانگیز تغییرات قضایی و نافرمانی رده های مختلف ارتش وضعیت بغرنجی را برای رژیم صهیونیستی رقم زده است.

در سایه این وضعیت، سران نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی درباره از دست رفتن بازدارندگی، متلاشی شدن ارتش و بروز جنگ داخلی در بین صهیونیستها هشدار می دهند.

پربیننده ترین خبرها