عضو مجمع علمای یمن: امت مسلمان چاره ای جز بازگشت به راه امام حسین (ع) ندارد

شنبه 7 مرداد 1402 - 14:59

یک عضو مجمع علمای یمن تأکید کرد که امت اسلامی برای برون رفت از بحران هایی که با آنها رو برو است، چاره ای جز بازگشت به پیروی از خط امام حسین علیه السلام ندارد.

العالم _ یمن

فؤاد ناجی از اعضای مجمع علمای یمن، در گفت و گو با شبکه خبری العالم با تاکید بر احیای قیام حسینی و اهمیت این قیام در گسترش خط اصیل اسلامی، اظهار داشت: امام حسین (ع) پیکر قرآن است، پیکری که تجسم عینى راه بهشت و سعادت ​است و راهی غیر از آن نیست مگر راه جهنم. همان گونه كه پيامبر (ص) فرمود حسين (ع) سرور جوانان اهل بهشت است.

وی افزود: امام حسین (ع) مظهر خط حق در مقابل باطل بود و از این رو اهمیت انقلاب حسینی به دلیل اهمیت این اصول یعنی قرآن، اسلام، خط بهشت ​​و حقیقتی است که جایگزین آن تاریکی، سرگردانی و انحراف است.

ناجی با تاکید بر اینکه انقلاب امام حسین (علیه السلام) همچنان پابرجا و همه انقلاب های بعد از آن برکتی از برکات آن است، گفت: اگر انقلاب امام حسین (علیه السلام) نبود، حقیقت محو می شد و سکوت در برابر ظالمان و ستمگران و باطل تا قیامت، قانون می شد.

عضو انجمن علمای یمن با اشاره به لزوم پایبندی به خط امام حسین(ع)، آن را راه حل بحران های امت اسلامی و مقابله با ظالمانی دانست که امروزه بدتر از یزید و بدتر از سلاطین بنی امیه شده اند.

پربیننده ترین خبرها