تیراندازی در ساختمان‌ سنای آمریکا + فیلم

تیراندازی در ساختمان‌ سنای آمریکا + فیلم
چهارشنبه 11 مرداد 1402 - 23:18

رسانه های آمریکایی عصر چهارشنبه به وقت محلی از تیراندازی در ساختمان سنای آمریکا و پلیس کنگره این کشور از حضور احتمالی یک عامل تیراندازی در این ساختمان خبر داد.

العالم - آمریکا

پلیس کنگره آمریکا در حالی از وجود یک عامل تیراندازی احتمالی در ساختمان سنای آمریکا خبر داد که مجلس سنا در تعطیلات تابستانی است و اکثریت اعضای آن خارج از دفاتر خود هستند.

برخی منابع می‌گویند ساختمان سنا در پی این حادثه تخلیه و به کارکنان سنای آمریکا اعلام شده است که همه درها را قفل کنند، در جای خود پناه بگیرند و ساکت بمانند.

.

پلیس کنگره آمریکا در بیانیه ای در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر گفت: افسران ما درحال پاسخ به یک تماس نگران کننده مربوط به ساختمان سنا هستند و اطراف ساختمان های اداری سنا را جستجو می کنند.

پلیس خطاب به مردم گفت: لطفا از منطقه دوری کنید زیرا ما عملیات جستجوی ما ادامه دارد. اگر در داخل ساختمان سنا هستید، در جای خود پناه بگیرید زیرا گزارش مربوط به احتمال تیراندازی و وجود یک فرد تیرانداز وجود دارد.

پلیس کنگره آمریکا همچنین افزود: لازم به ذکر است که هیچ گزارش تایید شده ای از شلیک گلوله نداریم. اگر در منطقه هستید، دستورالعمل های پلیس را دنبال کنید.

پربیننده ترین خبرها