مقام فلسطینی: اردوگاه عین الحلوه حامی مقاومت لبنان است +فیلم

جمعه 13 مرداد 1402 - 13:14

علی الفیصل، نایب رئیس شورای ملی فلسطین گفت نقشه های کابینه افراطی رژیم صهیونیستی در خصوص کوچ اجباری و اخراج ملت فلسطین از سرزمین خود، این ملت را دستخوش تحولات و حوادث سیاسی کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

وی با شرکت در برنامه مع الحدث شبکه خبری العالم تصریح کرد که تمام اتفاقاتی که در اردوگاه عین الحلوه افتاده است، به موقعیت این اردوگاه و وجود آوارگان فلسطینی در آنجا و امنیت و ثبات لبنان آسیب می زند.

الفیصل خاطرنشان کرد که اتفاقات عین الحلوه، مقاومت در لبنان را با توجه به احتمال وقوع درگیری با رژیم صهیونیستی به چالش می کشد.

نایب رئیس شورای ملی فلسطین همچنین تاکید کرد اتفاقات عین الحلوه فقط به نفع رژیم اشغالگر و آمریکاست که قصد دارند فلسطینی ها را از در نقاطی دوردست تر اسکان دهند.

او همچنین خاطرنشان کرد که اردوگاه عین الحلوه ویژگی های بسیار خاصی دارد از جمله اینکه بزرگترین اردوگاه آوارگان فلسطینی در لبنان و کانون حمایت آوارگان فلسطینی از مقاومت لبنان است.

ماجد الزبده، پژوهشگر سیاسی نیز گفت با تأملی در حوادث عین الحلوه، متوجه رازی در زمانبندی این حوادث می شویم.

وی نیز با شرکت در برنامه مع الحدث خاطرنشان کرد که درگیری در اردوگاه عین الحلوه، با تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه جنوب لبنان و نیز تشدید فعالیت های مقاومت فلسطین در کرانه باختری و افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در استان های مختلف فلسطین همزمان شد.

این پژوهشگر سیاسی تاکید کرد این حوداث فقط به نفع رژیم صهیونیستی است کما اینکه ادامه آن هم تأثیرات منفی فراوانی بر وحدت ملت و مقاومت فلسطین و روابط بین فلسطین و لبنان و نیز زندگی آوارگان می گذارد.

پربیننده ترین خبرها