پیام هشدارآمیز شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی

پیام هشدارآمیز شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی
دوشنبه 16 مرداد 1402 - 02:37

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت سه جوان فلسطینی در عملیات ترور صهیونیست‌ها در جنین پیام هشدارآمیزی را به مقامات رژیم صهیونیستی داده است.

العالم-فلسطین اشغالی

گروهان‌های قدس در این بیانیه اعلام کردند: آخرین پیام ما به سرکردگان دشمن [صهیونیست] که تلاش می کنند که جبهه داخلی ما را برهم بزنند، این است که عذاب خداوند از گردان‌ جنین شما را فراخواهد گرفت.

گروهان‌های قدس افزود: رژیم صهیونیست بداند که خون شهدا به عنوان چراغی راه را برای ما روشن کرده و بر شعله آتش مقاومت خواهد افزود و موجب تداوم انتفاضه مسلحانه فلسطین خواهد شد.

این گروه در پایان بار دیگر به مقامات تل آویو هشدار داد: جنایت صهیونیستها به خواست خداوند به صورت جهنمی به خود آنها باز خواهد گشت.

این پیام هشدارآمیز پس از آن منتشر می‌شود که در عملیات ترور امروز رژیم صهیونیستی در شهر جنین، سه نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

بنا بر ادعای رسانه‌های صهیونیست، نظامیان ارتش این عملیات ترور را پس از دریافت گزارش‌ها مبنی بر اینکه افراد داخل این خودرو قصد انجام عملیات ضد صهیونیستی را داشتند، انجام دادند.

جنبش حماس و جهاد اسلامی در واکنش به این جنایت صهیونیست‌ها در جنین و ترور سه نفر از فلسطینیان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با تشدید تجاوزات و عملیات ترور خود و به شهادت رساندن سه نفر دیگر از فلسطینیان، یک جنایت تمام عیار را مرتکب شده است.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس افزود: دشمن صهیونیست در تشدید تجاوزات و تداوم ایجاد رعب و وحشت در میان مردم فلسطین با ترور سه نفر از فلسطینیان در جنین، دست به جنایت جدیدی زده است.

همزمان «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی نیز هشدار داد، اشغالگران در همه سطوح در حالی در گمراهی و سردرگمی به سر می‌برند و تلاش می‌کنند مقاومت در کرانه باختری را از میان ببرند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها