گزارش العالم از اردوگاه جنین :

شرایط سخت زندگی ساکنان اردوگاه درسایه سیاست ترور کابینه نتانیاهو

سه شنبه 17 مرداد 1402 - 07:14

تنها چیزی که برای خانواده های شهدای فلسطینی در اردوگاه جنین باقی مانده است،‌ گلوله است و شیشه های شکسته ماشین ها و ماجرای دردناک مشترک سه شهید فلسطینی و باقی شهدای این سرزمین ؛ خون، گلوله و ارعاب رسانه های عبری.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم به نقل از مادر یکی از شهدا به نام «براء القرم» گزارش داد :« پسرم بی گناه بود. نوجوان پانزده ساله نمی دانست مقاومت چگونه است؟ اما رزمندگان مقاومت را می شناخت و شهدا را دوست داشت. شاید هم فکر می کرد روزی با رزمندگان مقاومت به سفر می رود، بدون اینکه بداند این سفر ابدی خواهد بود.»

بر اساس این گزارش ، شهدای بدون جنازه و تشییع به صحنه ای تکراری در فلسطین تبدیل شده است؛ خانواده شهدا حتی نمی توانند با پیکرهای شهدای خود وداع کنند که این امر دردشان را مضاعف می کند.

عزاداری در اردوگاه جنین به بخشی از زندگی ساکنان اردوگاه مبدّل گردیده است.

خبرنگار العالم در اردوگاه جنین گزارش داد: امروز در مراسم تشییع این سه شهید، هیچ گلوله ای از سوی رزمندگان مقاومت از روی خشم شلیک نشد و پرچم های آنان برافراشته نشد. اما آنها دیروز با حضور در خیابان ها تأکید کردند که سیاست تروری که کابینه رژیم اشغالگر دنبال می کند، عزم آنها را تضعیف نمی کند و آن ها همچنان به مبارزه خود با رژیم اشغالگر ادامه می دهند.

پربیننده ترین خبرها