رژه نظامی جهاد اسلامی در رفح به مناسبت سالگرد نبرد "وحدت میادین"

پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 - 14:18

گردان های قدس، بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی در سالروز نبرد وحدت میادین، در شهر رفح، رژه نظامی برگزار کردند و در آن انواع سلاح ها و موشک های مورد استفاده خود را در آخرین نبرد علیه اشغالگران اسرائیلی به نمایش گذاشتند.

العالم- فلسطین

گردان‌های قدس، یگان نظامی جهاد اسلامی، با گامی مطمئن و یقین به پیروزی، رژه نظامی بزرگی را در جنوب نوار غزه برگزار کردن.

ابومحمد فرمانده میدانی گردان های القدس، گفت: «ردیف اول ، ردیف دوم و ردیف دهم شهید می شوند؛ اما انقلاب به لطف خدا فروکش نمی‌کند، جهاد و جنگ ما تا آزادی قدس ادامه دارد»

خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز گفت: ما بر تداوم پروژه مقاومت و جهاد، پایبندی خود به سلاح مقاومت، مخالفت خود با همه اشکال هماهنگی و عادی سازی با این دشمن تاکید داریم و انواع راهکارهای سیاسی را رد می کنیم راه قدس ، حیفا ، یافا و طبریه فقط از طریق مقاومت و نه آتش بس و تسلیم است.

پس از 9 ماه از نبرد وحدت میادین، گردان ها زرادخانه موشکی خود را بازسازی کردند، و براق 85 وارد تل آویو شد و با ترسیم صحنه ای در تاریخ جاودانه شد.

این گردان ها ،رژیم اشغالگر را با قابلیت های جدیدی در نبرد انتقام آزادگان غافلگیر کرد که مهم ترینش سلاح پهپادی و پدافند هوایی است که مردم را بر آن داشت تا بر سر کسانی که انتقام ندای قدس و خون شهدا را گرفته بودند، گل بپاشند.

ام طارق حسنین مادر یکی از شهدا گفت: الحمدلله عملیات با پیروزی به پایان رسید و این مایه سرافرازی است، ما همچنان ادامه می دهیم زیرا دشمن فقط زبان مقاومت را می داند.

محمد منصور برادر شهید خالد منصور گفت: این جمعیت انبوه که در مقابل ماست، مهمترین گواه تکریم شهدا و عشق مردم به این شهداست.

ام شادی خواهر یکی از شهدا و شرکت کننده در این مراسم نیز به نوبه خود گفت: تا زمانی که زنان فرزند می آورند مقاومت شکست نخواهد خورد ، مقاومت هرگز شکست نخواهد خورد.

این مسیر با سربازانش ادامه دارد که دستانشان نمی لرزد و عزمشان شکست نمی خورد و پشت سرشان مردمی هستند که هنگام برخورد با دشمن از آنها حمایت می کنند.

رزیم صهیونیستی با وجود تسلط بر کل نوار غزه و حملات مستمراز سال 2008 تاکنون، نتوانست مقاومت فلسطین را که از طریق بازوهای محاصره شده مجاهدین خود ثابت کرده که خانه اشغالگران سست تر از خانه عنکبوت است را از ادامه مسیر بازدارد.

پربیننده ترین خبرها