حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر جوان فلسطینی/گروه های مقاومت: جنایات صهیونیست ها بی پاسخ نخواهد ماند

حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر جوان فلسطینی/گروه های مقاومت: جنایات صهیونیست ها بی پاسخ نخواهد ماند
جمعه 20 مرداد 1402 - 20:50

مردم اردوگاه طولکرم پیکر محمود جراد جوان 23 ساله فلسطینی را که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، تشییع کردند.

العالم- فلسطين

مراسم تشییع جنازه وی با مشارکت گسترده مردمی و در میان سردادن تکبیرها و شعارهای خشم آلود در محکومیت جنایات اشغالگران و درخواست برای پاسخگویی آنها آغاز شد.

منابع محلی از مشارکت گسترده مردم و نیز حضور جمع کثیری از مبارزان فلسطینی در این مراسم خبر دادند.

..

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: شهید قهرمان محمود جهاد جراد (23 ساله) در جریان تیراندازی نیروهای اشغالگر در حمله نیمه شب گذشته به اردوگاه طولکرم به شهادت رسید و با شهادت وی شمار شهدا به 220 نفر از ابتدای سال جاری افزایش یافت.

حماس ادامه داد: مبارزه ما ادامه خواهد داشت و متوقف نخواهد شد و دشمن جنایتکار متوجه خواهد شد که جنایاتش بی‌پاسخ نخواهد ماند و مقاومت با همه توان ، استقامت و استواری ادامه خواهد داشت و خون های که در راه دفاع از بیت المقدس و مسجد الاقصی ریخته شد بیهوده نخواهد ماند، بلکه دوباره آتش انقلاب را شعله ور خواهد ساخت.

جنبش جهاد اسلامی نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ضمن تسلیت به خانواده شهید و اهالی طولکرم، تاکید داریم جنایات مستمر اشغالگران علیه مردم ، دامن دشمن را خواهد گرفت. مقاومت ما آماده انتقام از این جنایاتی است که سرزمین و مقدسات ما را هدف قرار می دهد.

جهاد اسلامی با قدردانی از رزمندگان گردان طولکرم - گردان های قدس و رزمندگان مقاومت مردمی که در مقابله با متجاوزان ،حماسه ای دلاورانه ثبت کردند؛ گفت : این قهرمانی های بی وقفه ، پیروزی مورد انتظار را در مسجد الاقصی رقم خواهد زد.

کمیته های مقاومت فلسطین نیز تاکید کردند خون شهدا سوخت محرک انقلاب علیه دشمن صهیونیستی باقی خواهد ماند تا اینکه پیروزی و آزادسازی کامل خاک فلسطین محقق گردد

جنبش مقاومت مردمی فلسطین نیز به نوبه خود اعلام کرد: به مردم طولکرم و انقلابیون عزیزمان درود می فرستیم و خواهان مشارکت بیشتر برای مقاومت و قیام در برابر اشغالگر صهیونیستی هستیم. ما با خدا و با ملت عزیز فلسطین عهد و پیمان می بندیم که به خون شهیدان وفادار بمانیم و راه آنها را تا تحقق آزادی و شکست دشمن ادامه دهیم.

بامداد امروز جمعه نظامیان اسرائیلی به اردوگاه طولکرم یورش بردند و اقدام به شلیک گلوله های جنگی و بمب های صوتی و گاز اشک آور کردند. محمود جراد جوان 23 ساله فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیستی به قفسه سینه او به شهادت رسید. همچنین 4 فلسطینی دیگر مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

پربیننده ترین خبرها