در گفتگو با العالم مطرح شد؛

دلیل واقعی صهیونیست ها برای ارائه تسهیلات به تشکیلات خودگردان

دلیل واقعی صهیونیست ها برای ارائه تسهیلات به تشکیلات خودگردان
شنبه 21 مرداد 1402 - 20:19

 کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی گفت: کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر، در ازای تسهیلاتی که تشکیلات خودگردان اراده داده، به دنبال آن است تا تشکیلات خودگردان چشم خود را بر یورش ها و حملات روزانه این رژیم علیه فلسطینیان ببندد.

العالم فلسطین

فتحی کلیب در گفتگو با العالم افزود: تسهیلات مالی دروغی بیش نیست و به ملت فلسطین داده نمی شود بلکه به بخش امنیتی تشکیلات خودگردان تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: ما می دانیم که تمام فشارهایی که رژیم صهیونیسی و آمریکا اعمال کرده اند، به جز بخش امنیتی، تمام بخشهای تشکیلات خودگردان را در برگرفت. بخش امنیتی تشکیلات خودگردان همچنان از حمایت مالی برخوردار است. تشکیلات خودگردان از لحاظ سیاسی و اقتصادی دچار فروپاشی شده است؛ اما رژیم صهیونیستی و اعضای کابینه آن فقط به عدم فروپاشی امنیتی تشکیلات خودگردان اهمیت می نهند.

این کارشناس خاطرنشان کرد: تمام نظرسنجی ها نشان می دهد که گزینه های مردم فلسطین، رویارویی با دشمن و مقابله و مقاومت در برابر صهیونیست هاست که با گزینه های تشکیلات خودگردان تفاوت فراوان دارد. تشکیلات خودگردان نیز عاجز و ناتوان باقی مانده است. تمام ناظران نیز بر این عقیده اند که تمام آنچه که رژیم صهیونیستی به تشکیلات خودگردان ارائه داده است، نمی تواند کافی باشد و تشکیلات خودگردان به سمت فروپاشی پیش می رود.

پربیننده ترین خبرها