اقدام تحریک آمیز بن گویر در بازدید از زندان النقب

اقدام تحریک آمیز بن گویر در بازدید از زندان النقب
دوشنبه 23 مرداد 1402 - 18:32

یک وزیر تندروی کابینه رژیم اشغالگر صهیونیست امروز در اقدامی تحریک آمیز وارد زندان النقب شد.

العالم – فلسطین اشغالی

«خضر شاهین» خبرنگار شبکه العالم در فلسطین اشغالی گفت: ایتامار بن گویر وزیر به اصطلاح امنیت داخلی کابینه رژیم اشغالی امروز (دوشنبه) دراقدامی تحریک آمیز وارد زندان النقب شد .

به گزارش پایگاه فلسطینی «النجاح»، بن گویر برای اطلاع از اقدامات محدود کننده مسوولان زندان های رژیم صهیونیست علیه اسرا و محروم کردن آنان از ساده ترین حقوق خود وارد زندان نقب شد.

بر اساس این گزارش، بن گویر ماه گذشته دستوری را صادرکرد که به موجب آن آزادی زودهنگام اسرای بازداشت اداری ممنوع شد.

وزارت امور اسرای فلسطینی این تصمیم را به منزله چراغ سبزی برای اجرای حکم های اعدام تدریجی اسرای بیمار خواند.

از زمانیکه بن گویر اداره وزارت امنیت رژیم صهیونیستی را عهده دار شده است، تصمیماتی از جمله بستن نانوایی ها در زندان و کاهش استفاده اسرا از حمام ها و سرویس های بهداشتی صادر کرده و نیز خدمات پزشکی در زندان ها را برای اسرای فلسطینی محدود کرده است.

این بازدید تحریک آمیز وزیر صهیونیست از زندان النقب درحالیست که اوضاعی سرشار از تنش در زندان ها دراعتراض به اقدامات سرکوبگرانه نیروهای صهیونیست و نقل و انتقال اجباری اسرای فلسطینی حاکم است.

دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطینی در بیانیه ای مختصر اعلام کرد اسرا درهمه زندان های رژیم اشغالگر با خارج شدن از سلول های برای بازرسی های امنیتی مخالفند و سیاست های نقل و انتقال اجباری اسرا را نمی پذیرند.

یگان های سرکوبگر وابسته به سازمان زندان های رژیم اشغالگر صهیونیستی به بخش ۲۶ زندان نقب یورش بردند و با انجام بازرسی های تحریک آمیز ، اسرای این بخش را به بخش های دیگر منتقل کردند.

جمعیت اسرای موسوم به واعد هم یورش نیروهای صهیونیست را اقدامی وحشیانه و بزدلانه توصیف کرد که به اقدامات باندهای نازی شباهت دارد.

جمعیت «واعد» خواستار حمایت گروه بین المللی برای پایان دادن به ظلم و ستم نیروهای صهیونیست درحق اسرای فلسطینی به ویژه در سایه سیاست های کابینه راستگرای فاشسیت نتانیاهو شد که بن گویر افراطی را مسوول اجرای این اقدامات در داخل زندان های این رژیم کرده است.

پربیننده ترین خبرها