صدها نفر در حیفا علیه نتانیاهو تظاهرات کردند

صدها نفر در حیفا علیه نتانیاهو تظاهرات کردند
جمعه 27 مرداد 1402 - 07:34

منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند، صدها نفر در شهر حیفا واقع در فلسطین اشغالی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد، صدها اسرائیلی در مقابل محل کنفرانسی که حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در چارچوب مقدمات انتخابات شورای شهرداری حیفا در اکتبر آینده برگزار کرده بود، در اعتراض به لایحه اصلاحات قضایی تظاهرات و شماری از نمایندگان کنست (پارلمان) نیز در آن شرکت کردند.

به نوشته این روزنامه، تظاهرکنندگان شعار می دادند: شما شریک دیکتاتوری هستید، حیفا شهری لیبرال باقی می‌ماند و (رژیم) اسرائیل دمکراتیک خواهد ماند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گزارش دادند که مخالفان لایحه تغییرات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی در اطراف تفرجگاه نتانیاهو در حالی که همسرش او را همراهی می‌کرد، تجمع کردند.

برپایه این گزارش، ده‌ها معترض صهیونیست در ادامه اعتراضات علیه لایحه تغییرات قضایی در محل تفرجگاه نتانیاهو و همسرش حاضر شده و همزمان با ورود کاروان حامل نتانیاهو به این منطقه علیه وی تظاهرات کردند و شعار سر دادند.

اعتراضات علیه کابینه تندرو رژیم صهیونیستی و اقدامات جنجالی آن همچنان ادامه دارد و عصر روز شنبه نیز تظاهرات برای سی و دومین هفته متوالی در سرزمین‌های اشغالی برگزار شد.

پربیننده ترین خبرها