یک جوان مجروح فلسطینی اهل قدس به شهادت رسید

یک جوان مجروح فلسطینی اهل قدس به شهادت رسید
جمعه 27 مرداد 1402 - 12:35

شب گذشته جوان 30 ساله فلسطینی به نام حمزه ابو سنینه که پیشتر به ضرب گلوله نظامیان نظامیان صهیونیست مجروح شده بود، به شهادت رسید.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطینی (وفا)، ابو سنینه در هفتم مه 2021 مصادف با 26 ماه مبارک رمضان در حین ادای نماز، در حمله نظامیان صهیونیستی به مسجد الاقصی و بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی نظامیان صهیونیستی از ناحیه جمجمه هدف قرار گرفته و چشم چپ خود را از دست داده بود.

ابو سنینه در آن زمان به بیمارستان "هداسا عین کارم" منتقل شد. اما بعد نظامیان صهیونیست او را به رغم وخامت حالش، از روی تخت بیمارستان بازداشت و مدتی بعد آزاد کردند.

این جوان فلسطینی سراسر روزهای بعد از زخمی شدن به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر درگیر آثار و پیامدهای آن بود تا اینکه چند ماه قبل، حالش بدتر شد و سرانجام شب گذشته به شهادت رسید.

در مراسم تشییع پیکر این شهید، شمار زیادی از مردم فلسطین حضور داشتند و پیکر او را از باب الاسباط در قدس تا آرامگاه "الیوسفیه" تشییع کردند.

شهید ابو سنینه، متأهل و دارای دو فرزند بود. خانواده او پیکر این شهید را از بیمارستان هداسا تحویل گرفته و به بیمارستان المقاصد انتقال دادند سپس به میدان الغزالی در باب الاسباط برده و در آنجا بر او نماز خواندند.

نظامیان صهیونیست در مسیر تشییع جنازه این شهید تا منطقه باب الاسباط و گورستان باب الرحمه مستقر شده بودند.

پربیننده ترین خبرها