شهادت یک مبارز فلسطینی در نابلس

شهادت یک مبارز فلسطینی در نابلس
شنبه 28 مرداد 1402 - 13:17

مبارز فلسطینی که چهارشنبه گذشته در حمله اشغالگران اسرائیلی به اردوگاه بلاطه در نابلس زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

العالم ـ فلسطین اشغالی

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که محمد ابو عصب یکی از مبارزان مقاومت که در حمله چند روز پیش صهیونیست‌ها به اردوگاه بلاطه زخمی شده و در بیمارستان بستری بود، صبح امروز (شنبه) بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

در یورش سحرگاه چهارشنبه گذشته نیروهای اشغالگر و به دنبال منفجر کردن خانه ای در اردوگاه آوارگان بلاطه در شرق نابلس و متعاقب آن درگیری با فلسطینیان، شماری از شهروندان فلسطینی براثر استفاده اشغالگران از گاز اشک آور دچار حالت خفگی شده و تعدادی نیز هدف گلوله قرار گرفته و زخمی شدند.

در آن زمان منابع پزشکی در جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کردند که در نتیجه درگیری با نیروهای اشغالگر در استان نابلس شماری از فلسطینیان هدف گلوله های جنگی نظامیان صهیونیست قرار گرفتند به طوری که یک فلسطینی از ناحیه قفسه سینه هدف قرار گرفت، دو نفر دیگر بر اثر اصابت ترکش مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، چهار فلسطینی زخمی نیز به صورت سرپایی درمان شدند همچنین 85 مورد حالت خفگی ناشی از استنشاق گاز اشک آور رخ داد.

پربیننده ترین خبرها